星期二, 4月 21, 2009

男生的心事

有說男人去購物有如空軍執行攻擊任務:鎖定目標、發射、目標摧毀然後RTB (return to base)。

男人之間的往來同樣適用,攣男或metrosexual男仕不在此列。

且列舉一虛構例子,甲乙是相識多年的好友。

甲:「好灰,接到大信封。」
乙:「有無上jobsdb?」
甲:「遲d會去睇。」
乙:「唔好拖,趁宜家個市仲未大跌。」

- end of conversation -

對比甲丙的對話,丙是女生,相識時間未必比乙長。

甲:「好灰,接到大信封,覺得自己好無用。」
丙:「下?咁慘?你無野丫嘛。」
甲:「臨走前老細仲鬧我係冗員,我知我係無乜task做,但你估我想咩...」
丙:「你個老細咁差架,好來好去嘛,臨走仲咁絕情。」
甲:「係囉!第二日俾我做返佢個客,一定玩謝佢!」
丙:「加油呀!唔可以俾佢睇低!」
甲:「頂,我要快d搵工先!」

- end of conversation -

如果男生間的溝通是戰機surgical strike,對比之下女生的溝通就像戰機花式表演,看完心矌神怡,實質上沒有達到任何戰略目標,但臨床實驗証明99.9%的男生經歷第二種對談後心情有明顯改善。

為甚麼差異這麼大?是同性相斥嗎?女人間傾心事倒可以傾得很深入,所以不成立。

是同性間的原始競爭本能作祟?同上,女人間爭風呷醋只怕比男人更嚴重,但女人的peer support通常都比男人做得好。

是男人不解溫柔嗎?黑人見過某些惜字如金的男生,在電話上對女生無微不至,知無不言,言無不盡,所以都不太成立。

男人間的傾訴有點像新華社的新聞稿:中性技術資料可以講,好消息可以講,壞事必定要藏起,情非得已,則選擇性披露。

為何同性如敵國?黑人隱隱想到一些線索,卻未能總括成有條理的說法,看倌們又有甚麼高見?

10 則留言:

匿名 說...

「實質上沒有達到任何戰略目標」

這個不對!
只能說男女目標/在意的不同。

--小星

凱恩 說...

可能要甲乙丙都得閒時先可以比較。如果例中對話喺MSN度講,對方說話精簡可能係有要事在身。

其實嗰本火星金星有講過你嘅問題,我覺得都幾有道理。

Betty 說...

我比较有兴趣知道阿塔会有D乜唔同的讲法...哈哈哈...中意你既人会响呢嗰时候讲D乜呢?

黑人 說...

> 小星

站在男人角度,例子入面的女生講的說話是沒有「實際功用」的

相反,例一的男生提供了實在而精簡的course of action


> 凱恩

你這是很典型的男性想法
對話精簡 = 有要事在身

可能是無心機同你9嗡,或者有心無力
甚至暗中在幸災樂禍

又其實,即使好得閒星期六日,男人間對答都會跟例子的差不多

> 小瓶子

你咁有興趣知,親自去問佢囉。
我就覺得成日阿塔前阿塔後好奄悶喇

匿名 說...

完全基於你用的對話例子 --

我會認為男生的「說話」無實際意義。
鬼唔知接到大信封要快手搵工咩? 「遲d」可以解夜晚或者聽日或者順口講。除非屋企好有米,又可能對自己好有信心,否則使乜男生乙講:「唔好拖,趁宜家個市仲未大跌。」唔搵工可以食綜緩呀??

反而因為被人炒,心情唔靚要解決。

其實大家都係架,心情好,做野爽手d質素好d。因此丙:「下?咁慘?你無野丫嘛。」俾甲發洩吓,「加油呀!唔可以俾佢睇低!」顯示支持,更有實際功用。

--小星

凱恩 說...

>黑人
你話假設甲乙相識多年,咁我估應該唔會係幸災樂禍掛…
如果無左呢個假設,我都覺得九成係乙想敷衍了事

男人天性都係喜歡處於領導地位,如果有人向男人訴苦,基本上佢會理解成想向佢求助,於是就會講d solution出黎,覺得咁就係好helpful。至於情緒上困擾嘅對應,男人反而比較內斂,最多約你出黎飲野希望你心情轉好,較少會言語上開解支持。另外男人偏向會覺得情緒困擾係屬自我管理範疇,強烈少少會覺得輕易將情緒表現於人前係軟弱嘅表現。

所以,除非訴苦的話題係有關女人又或者係想尋求協助,否則男女都好,都係搵女人傾訴都比較開心啲。

Betty 說...

甘你提起啊嘛...你搵嗰第个来讲, 我地米又可以讲下第个咯...哈哈哈...

不如试下hana 吖...

黑人 說...

> 小星

正是,站在資訊性角度,第一個例子的說話非常informative,但完全無人情味

第二個例子才是人類交流

> 凱恩

相識多年都可以幸災樂禍既「拿我勸左你咁耐你都唔聽,宜家抵你死。」

你講的都好有道理,但男人對住女人面前d rules就會轉晒,突然唔怕講自己的心底話,變得軟弱都無所謂

我都同意有心事最壞的選擇就係搵另一個男人傾

高妹 說...

又唔一定係男女既分別喎, 好多人一聽到人失業都會問"咁你有無揾工", 呢d都係好一般既對話,但係人地聽落會覺得你係想八卦多d, 並無真正關心自己,自然無咩興趣繼續講落去

高妹 說...

黑人,
(靜靜鷄同你講, 唔好俾瓶子聽到)瓶子妹叫你轉目標, 不如試下瓶子啦,睇佢點講...嘻嘻