星期三, 5月 20, 2009

近況兩則

週末跟失眠作戰中,日頭逼自己唔準訓,夜晚唔到十一點都唔準上床。

好自然,日頭一定烏烏下,又好彩工作都係比較機械性唔多駛用腦,初步叫做有小成,終於訓到三兩晚,不過都係唔夠5粒鐘就醒。

過埋呢個星期,要搵一兩日睇中醫調理下,有出無入,做幾多運動都無用,甚至越做越短命。

***********

某次在機舖留連,居然撞返Peter仔。一如所料,佢俾大小傳媒stylist image consultant抽完水之後,無幾耐就打回原形,新一期剪左個椰青頭,食指指甲瘀左一片紫色,牛記笠記,成身有陣裝修佬/地盤佬獨有的灰塵。

Peter個case,一如現在的股市:基本因素唔變,你班契弟炒到佢幾high都好,最終必定跌返落黎。

問佢傳媒採訪大小事,則笑而不答。

當晚可能桃花旺,同場打高達有兩個美女機師,其中一個樣子甜美嗲姣兼有之,五呎八,平底涼鞋,嬌嚶連連,刀法狠狠:「耶,佢地蝦我呦!」(同時在空中施出兩段格鬥,斬到人地無左6成血先準人訓低),黑人望得太入神,隔一排先至發覺佢地身邊條仔回敬的眼神,更凶狠。

***********

(呢篇野四點幾post,即係點呢?半夜醒左訓唔返囉!請呀~)

3 則留言:

凱恩 說...

我都係四點幾瞓…好彩而家太多野做,無烏下烏下!!哈哈!!

(此哈哈與數篇前俾人圍的兩個可憐蟲之哈哈類似)

C.M. 說...

喂,哥哥仔,瞓唔著精神唔好做野失準都唔緊要,最緊要打醒十二分精神打機呀。

匿名 說...

正在想...
失眠慘d定發惡夢慘d,二選一,唔揀唔得!





都係失眠慘d。


--小星