星期三, 10月 07, 2009

Terminator 4 salvation



偶然見到T4 gameplay 的短片,打起黎幾流暢,而且氣氛都唔錯。

********

以上總結了 T4 salvation 的所有優點。

一路睇落去,原來頭先段片幾乎已經出晒所有敵人(除左Hunter Killer同埋負責捉人果舊Harvester),無錯,之後十幾版你全部都係打d 四腳雞同埋鐵烏蠅,間中有一兩隻T600點綴下已經還得神落。

故事仲大鑊,話說第一版反抗軍準備撤退,有三幾丁友走唔切發SOS求救,咁唔好彩主人公John Conner又收到,於是你就要千辛萬苦排除萬難去救呢三件蛋散,全故事完。

初時我超期待入面有個年輕版阿諾舒華辛力加T-800唔著衫走出黎同主角打鑊金,點知無。

自問一向唔相信電影衍生出來的周邊產品,跟電影寫出來的小說通常十分垃圾,依據電影創作的遊戲好極有限,原因通常係好多創意死於電影公司的版權協定。

T4呢隻game為例,好可能因為budget問題無得用Christian Bale,改為某個不知名的蛋散做主角。其次亦因為版權問題,無得出阿諾果隻T800。之後,亦因為同樣問題,故事不得干涉電影原著內容,所以遊戲入面只能打哈哈講些不著邊際的情節。

搞完一大場legal issues,諗住可以開工啦,sorry 輪到市場部的西裝友來搞搞震。

電影公司的marketing唔係打機之人,當然唔會關心隻game好唔好玩,只會關心賣到幾多錢,最賺錢的時間就係趁住電影熱潮未褪前推出,所以製作時間變得非常短,段估應該唔夠一年。

對比起小島秀夫可以延期三兩年推出MGS4,或者Blizzard 公司果隻搞左唔知幾多年的StarCraft 2,製作時間不足,絕對反映在gameplay及故事上,敵人只有三四款,任務全都是殺清畫面上的敵人,單線劇情,甚至無online multiplayer,一句到尾只係film + game studio cap水之作。

我明,現實世界好少單純的黑白對錯,唔理好醜整隻爛game出黎cap 水,還是文火慢燉幾年整隻好game呢?到底邊一樣先至係「對」,真係無答案......




不如睇下阿諾28歲果陣點樣健身好過,來自電影 Pumping Iron

3 則留言:

Betty 說...

好似同向游戏机铺玩嗰D 有手枪的 game 差不多甘.

黑人 說...

總之就係悶啦

C.M. 說...

>>全部都係打d 四腳雞同埋鐵烏蠅,間中有一兩隻T600點綴

睇曬成條片,addictiveness 超低!