星期五, 12月 18, 2009

極品廣告展2009 片段 (下)

就算大家錯過左個show,查實識得黎呢度,都可以睇返7成的廣告,小弟睇左美日及東南亞區別兩場,美國水準維持一貫,日本更是十級精彩,搞笑優雅俱有之。泰國時而搞笑,時而煽情,反觀香港只有益力多同埋慳得一蚊得一蚊...都係無謂講唔開心野,去片!

珍寶珠:Why so serious? Chuck先生






日本 Softbank 傳訊,狗爸爸系列 (total拍左六十幾集!)






Softbank 請 Brad Pitt拍的無對白廣告




T2 惡搞的softbank,配上同一段音樂,居然個feel都有返響度!強!



泰國安信兄弟 K SME Credit 推介!






愛的距雜 Love Distance 唔睇到尾都唔知佢賣乜!BGM好像是阪本龍一的手筆?又,看youtube說明,好像男女真的各自出發跑了一個月才會面。



呢排唔見左Tommy Lee Jones? 原來佢變左外星人考察地球,日本 Rainbow Mountain Boss 咖啡








* 片末的武士據聞係黑澤明「七人之侍」其中一角!?照計都七八十歲吧?






泰國燈炮廣告,著左燈就乜都唔駛怕!


NBA: There can be only one (兩個宿敵講同一番說話,完全感受到箇中逼力!)




上面個NBA廣告俾人惡搞,好鬼無聊!!




有睇過既朋友唔該留下言啦 ~ thx thx @_@

2 則留言:

匿名 說...

啲日本廣告好搞鬼喎!thx for sharing!

connie

黑人 說...

甭客氣 T_T