星期四, 2月 18, 2010

馬沙專用渣古


第一次用photoshop以這種方式繪畫。時間關係,效果仍未算突出,下次再改善。

13 則留言:

說...

由起稿開始就係Photoshop?嘩,真係好勁,真係要得閒向你請教...
(得閒=等我個仔同女大左...)

but,畫左幾耐?

黑人 說...

> 米搞

係呀,起稿到完稿都係ps 搞掂
我以前都覺得好難,直至參詳其他人的畫稿,原來超簡單,只係時間心機問題

由頭到尾我只係開左三數個layer,一個線稿,一個background,著色集中在一個layer內,用40%透明度的brush 反覆塗抹,好似油畫咁,畫錯左就再上色遮左佢

http://cellar-fcp.deviantart.com/art/two-prostitutes-106774403

馮展鵬既作品都係咁,落筆係基本photoshop的brush(你細心望望就知),只係佢畫功實在太強,可以畫到油畫feel出黎

匿名 說...

搞到我都有啲心郁添...真係要揾日出泥請教吓你~

黑人 說...



隨時啦 ~
你個繪畫底比我厚得多,應該比我更快上手

匿名 說...

靚過你畫人好多

黑人 說...

> 匿名

thx!
因為呢幅用左幾日畫,畫人果d通常只花幾個鐘

Ching 說...

黑人, 你可以試下整下d custom brush, 馮展鵬佢應該都用開一大堆custom bursh, 我自己都有咁做, 變化會多好多~

黑人 說...

> ching

thx !
馮展鵬其他的我不清楚
但係上面條link果幅應該九成係photoshop 基本筆刷

有機會都想set 下custom 野玩下,尤其想搵d 潑墨、滴血果類既brush

Betty 說...

原来完成品靓甘多...

哥斯拉 說...

Do you usually use "數碼繪圖板" with Photoshop/Illustrator? I would also like to draw some simple game graphics later.

說...

請問會唔會有步驟例圖做示範呢?小弟一直想學但學不好。

黑人 說...

> 李小龍

係呀,一定要用繪圖板
而且要有感壓先至得

> 翔

有時間會post一些步驟,但我的技巧很初步,希望你不介意就是

阿甲 說...

佩服。

期待大作。