星期六, 11月 28, 2009

特別插稿:七級浮屠


救人一命,勝造七級浮屠,我只是助友寫幾粒字,應該跟七級浮屠差不多級數吧?
(又查實,七級浮屠係點樣的?)

根據友情報,HKBB 有個「如何使用省掉的寬頻月費」文字創作活動
要介紹我未用過的寬頻有多好,請恕我是很低手的sales
但要講如何花費省掉的1~200 元倒不難 (介紹兩位師兄弟入會可免月費唔知幾耐,加上小弟月費約2百左右,前後省掉約兩舊水吧?)

慳返兩舊水,可以做乜呢?
1. 吃餐888拉麵,叫碟咸墨魚,溏心蛋、加多支asahi 同埋燒雞串
2. non-peak hour,一個人去峰壽司吃到飽為止
3. 買2009 K1 World-Max 的DVD看,今年聽聞加插好幾位新人
4. 2004 Pride之後好似有個新的格鬥賽叫Dream 乜乜,成套碟六七舊水,200蚊可以資助1/3
5. 唔買格鬥video,轉幫襯隔離的H-動漫舖 ,應該夠買10套卡通,不過近期無乜新片想睇
6. 去挑機,以200飛銀彈扳倒技術上的差距
7. 扮文藝青年,買號外、Vision或者economist增值自己,翻兩頁之後,買多本「貴足」、「伊蓮」或「愛慕」是但兩本,欣賞下國內mm的42寸絲襪長腿
8. 交手機電話費 (有無另一個plan係慳返手機電話費的?)

各位朋友可以放心,我無收HKBB錢,應該話,事前有人聯絡過小弟一兩次話有試用offer,之後可能因為小弟個博人氣太淡薄的緣故無了下文。此稿乃應另一友人之邀而寫,勉強仗義。

寫成咁,應該都無乜著數可言,無計,睇完戲睇完漫畫三點半寫出來的貨仔,是是但但叫做fulfill 左朋友的request咁解,下回再講返citysuper果本mail order catalogue啦!

沒有留言: