星期三, 11月 18, 2009

宅男禁室,鄉里出城



執正中文

(終於)出糧,先買入陳雲的「執正中文」。

中學時,四六文、平仄及對仗只花了半節課,是老師心情好時「私人醒」的,課程不教,CE不考。老師語重深長:「聽完就算,落堂最好忘記佢。」雖然大家似懂非懂,回答「試述駢四驪六之特點」卻要如數家珍,倒背文體特徵,評論箇中優劣--儘管我們只讀過一篇四六文節錄。

翻了幾頁,格式跟「中文解毒」相近,鞭撻評論居多,文中援引好些古文著作,看倌欲窺門徑,可循讀一二。

***************************



食棺材本

將文豪從棺材挖出來,復活,使之變成食人喪屍,是為 Pride and Prejudice and Zombies,封面還要標明Jane Austen是co-author。

百幾年前的文學作品,怕悶,不敢讀,又眼見讀Jane Austen的大抵是白鴿眼高等臭四港女,印象已不佳,不過這個新版本有喪屍食人城,諗得過。

另一本是Sense and Sensibility and Sea Monster,風評則略遜。

沒有買,因為怕踩地雷,留返下次啦。

不過又咁,下次有A Farewell to Arms and MetalGear,或者War and Peace: the Gundam Chronicles我應該會衝去俾錢的。

***************************
偽人力車



恕小弟魯鈍,呢條屎橋邊個諗出黎架?

假如真的想推動旅遊業,不如聘請十數精壯青年,夏日於天星碼頭接載旅客,沿星光大道,到終點(拍照景點)稍作停留,並設小攤檔售賣飛機欖、素雞、龍鬚糖等咸甜零食,再折返起點。每逢若干特定日子,則設舞龍舞獅及國術表演。

至少好過現在星光大道那間連自由行都不幫襯的紀念品聽執小店。

假如旅行團搞到去要禾合石做景點,不如考慮包起油麻地d巷仔炭爐邊爐店,夠晒應節又有風味。

***************************
組團

講開又講,打邊爐+2012,anyone?

今個星期五如何?


***************************
追加

丫頂,我都唔記得,邊 L 個諗埋d屎橋,upload野上youtube變刑事?
無記面皮薄,NG鏡頭俾人笑唔抵得,跟住政府做野。明晒。

點解報紙無人評論,blog友間亦不見有人寫呢?係我背,還是其他人背?

8 則留言:

Betty 說...

>>>又眼見讀Jane Austen的大抵是白鴿眼高等臭四港女

E? 我最中意既英文书系Jane Austen 哦, 全个系列全部睇晒, 而且会买电影返来睇同埋比较添....

Wander Cat 說...

"又眼見讀Jane Austen的大抵是白鴿眼高等臭四港女"
可能版主sample base 選的有問題呢?

呵呵, 其實我都有讀過這本書

邊爐 + 2012
套戲不算短, 打邊爐需時更久, 好難安排係同一晚, 由其是放工後

C.M. 說...

>>upload野上youtube變刑事?

我認我背。唔知響邊個blog風聞過,但唔知咩事。

查實係邊個出既屎Q?

John 說...

HK乜Q都可以刑事la, 一條不誠實使用電腦基本上點用都得, 真係窮人含L

阿甲 說...

Jane Austen直頭係first author喎,tempting tempting……

玩youtube都刑事?返黎香港之前真係要做功課搞清楚有乜唔做得,一陣著射拿Moon又告我遊蕩咁就尷尬。

黑人 說...

> 小瓶子

我一本都未睇過,可能跟之前有偏見有關

> wander cat

應該係sample base 出左事,其中一個係28歲嫁唔去女律師,另外認識讀jane austen 的女生都係超臭串

> CM

有新聞出左來了,真後知後覺,抑或係政府故意令大家唔多覺,側側膊?

> john

網絡版的遊蕩罪

> 阿甲

假如你睇左,記得寫返個讀後感俾大家參考下。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

C.M. : 行左出黎預定唔work既,就是屎橋。有可能會被推翻但成功率高的,是好橋。屈爆機零失敗率的,不是橋,是抱著對方的頭痛毆。

Carole 說...

唔睇jane austen 可能仲串
hehe