星期二, 9月 07, 2010

Halo 3

我從來唔玩第一身射擊遊戲,因為會頭暈
所以我都無玩Halo,尤其係主角著到成個機械人咁又無樣睇,望落就覺得只係十零歲死靚仔既玩意。

但係呢set廣告拍得非常好,將一隻流流地既射擊game變成一個退役老兵回憶錄。

Halo系列故意安排個主角Master Chief長期戴頭盔,永遠見唔到樣,從來無正式交待佢個名(隱約提過叫John 117)對白亦cut到少無可少。有fans覺得咁樣好型,亦有人覺得咁樣個主角好無性格。

我第一次留意呢隻game,係無意中見到佢個爆機畫面,主角一支公在個爛晒的太空船入面,同部電腦傾計。查實主要係電腦講野,佢只係講左句what happened? 然後捐入冬眠艙,講多句 wake me when you need me咁就完左,當時覺得「嘩都幾淒涼喎」

據聞Halo會拍成電影,我就覺得應該幾大鑊,因為Master Chief咁蒼白的角色,一定要靠其他旁枝綠葉長期襯托。佢開金口講野就會令fans無癮,佢唔講野,全世界9成觀眾都無癮。遊戲有三集合共數十小時去舖排Master Chief做過d乜,電影只得180分鐘要由零講到尾,真係非常考導演同編劇功力,坦白講我期望不是太高。





呢段廣告都拍得唔錯,不過即使電影拍成咁,都仲未夠突圍,因為太多星河戰隊之類的作品,畫面一流但無錢請編劇。

沒有留言: