星期二, 12月 18, 2007

變動

1. 剷走vista,花了一晚裝XP,再花了一晚上網搵返d XP版的driver
2. 花了一晚裝返部份software
3. 通宵搞機的同時,煲了七集hotel babylon season 2 (不要問我點解唔做野,當時根本就是勉強撐開眼應付裝software 的大小dialogue box...)
4. 近日頻有親朋戚朋上家中小聚或短住,日間人聲沸鼎,夜間囁手囁足回家又怕吵聲貴客,剛上床準備入眠,輪到親戚幾個月大的小孩 jet-lag 活躍
5. 客戶照舊早上打來追貨
6. 搬office,搬過的都知有幾煩
7. 新office 乜都未有,包括黑人賴以維生的飲水機、茶包以及各種文儀及衛生用品。而且晚上7時後全廈洗手間鎖門,心中有匙,手上無匙,唯有屈服轉陣
8. 最終的折衷方案是每天在舊office 工作至天明,然後回家睡覺,雖然日間才是最吵的時段,但因為太倦的緣故通常都可以睡死
9. 很怕親戚應酬,話題不離問事業姻緣,這些你們走去問黃大仙吧,再不然我寫份PR FAQ也可以

*****************

吊鬼

朋友L提到一點頗重要的論點,無論做生意、打工還是做freelancer,被人罵仍然是好事。

因為the opposite of love is indifference, not hate,客戶若果想終止合作關係,根本就不會花時間打電話來嘈交。對方前來責罵,其實代表事情尚有補鑊的餘地。

黑人以前不懂這個簡單道理,遇上問題會潛水,原來再笨不過。

*****************

8 則留言:

說...

俾人鬧根本就係常態,有好多客硬係覺得佢鬧你,你就會做好啲同做快啲俾佢(事實又係咁喎,因為怕鬼左佢丫嘛)...唉,唔識點解救。

小星 說...

'the opposite of love is indifference, not hate'

Good!!!

黑人 說...

> 米搞

咁有時又真係自己做錯左俾人鬧既
亦唔排除有些客以鬧人作為手段

只不過通常鬧一陣就會熄火,好少客咁好心機嬲咁耐...

> 小星

welcome! 得閒多來坐。

匿名 說...

吊鬼應作吊詭

小弟職業病發作....

黑人 說...

> 芸生

不是別字...或者咁寫會明d 「屌鬼」
(笑)

匿名 說...

屌,又可寫作肏、鳥、門小等

職業病又發作....屌!

Carole 說...

我都比客駡完
咁即係好事 

黑人 說...

> 芸生
屌丫...你這個壞鬼書生

> carole

唯有當係好事囉