星期五, 1月 15, 2010

打書釘以外的電台節目

自從881打書釘收左皮之後,有數年的空白期,係完全無聽任何資訊性的節目。

後來又唔記得翻新信用卡資料,結果連881903個戶口被砍都唔知,想再申請,唔知點解電子payment過唔到,心諗反正都係得一台好戲同光明頂值得聽,所以索性由佢。

後來經朋友介紹,先有蕭若元個MyRadio,奈何蕭才子太猛料,只能做solo 無乜對手。反而Our Radio 呢個「神秘之夜」三位主持比較平均。初時以為神秘之夜係d好廢的鬼故台,又或者係懶神秘的塔羅牌星座運程的廢野,原來專講神秘學,三位主持通識極強,由新世紀福音戰士第三東京講到十字軍年代的聖殿武士組織(templar)甚至六十年代殺人魔樂手Charles Manson (也就是樂隊 marilyn manson 起名的源頭),越聽越過癮。

另一個節目叫「讀書生活」,看嘉賓來頭亦相當猛料。

其實左手邊的menu好多節目都幾正,全部免費,雖然製作簡單,無903咁多jingle,但材料真係豐富,幾位砌稿朋友聽過都讚正。(小弟砌稿一族,同渣的士差不多,無野聽下會好悶)

希望呢個網絡電台可以做得長!因為水準真係幾好。頂唔順班DJ拍完大麻無故自己笑又講野無point的話,真的可以試試呢度。利益申報:我無收廣告費,佢地識我係老鼠,完。

3 則留言:

Chris 說...

雖然無咗打書釘,道長個開卷八分鐘都好正
不過就有時「脫show」同翻炒佢喺報章嘅內容咁囉

http://big5.ifeng.com/gate/big5/tag.phoenixtv.com/default.aspx?tagID=2754

Unknown 說...

If you like to hear about politics you can try 譚天說地 and 智取太平山 in HKreporter.com. They are good too. If you can accept Yuk Man, 毓民踩場 is a good choice too...
I have to stated that I'm a big fan of them. But I mean what I said, though.

黑人 說...

> chris

你個節目幾正!thx!

> simon

其實我喜歡任何能擴闊眼界的東西,因為自己的眼界太窄了

學才女博客hana話齋,沒甚麼愛甚麼

人網個interface不是太user friendly,所以我較少去