星期六, 4月 28, 2007

四月雜談

昨日終於將打稿送給output,希望今次唔會有事啦!事關砌左兩個禮拜,玩小明(上上下下左左右右)玩左五六日,補鑊都補左兩三日,再有事真係嘔血。

太耐無成本書咁做 output,雖然記得將所有transparency 都flatten 或者將gradient mesh 轉做bitmap,但係犯左好多新手錯誤,例如唔記得set 出血,唔記得check 所有圖是否CMYK。其實黑人一直都唔多喜歡做印刷相關的東西,因為要涉及好多實物:紙質紋理、厚度、墨料、特殊處理等等。自己不擅長跟廠佬打交道,而且夠鐘就要上機開印,遲左自己死自己事,印錯野,不論是誰錯,都好大鑊。

做web 就不同,除左台頭部電腦,幾乎無野係實物 (唔知係咪因為咁,所以好難叫得高價,無material cost markup) 。細心一想,做web 要顧及的東西同印刷一樣多,例如要處理hosting bandwidth、file size、browser 走樣、update、處理不知名的bugs*、處理動畫流暢度,只是自己喜歡唔覺得辛苦咁解。

* (某名牌烈酒的網站,上一手寫埋晒d 濕鳩script,拆得散又藏得隱蔽,唔知佢係咪以為自己好那型,不過係無賓周果隻那型。每次翻手跟job都是惡夢)


******************************


趕到咁辛苦,個心係想狂歡補償一下。不過,近年好似無乜狂歡的目標,gundam seed 已經唔夠人打,舊版的gundam 又無乜對手 (無人玩),落bar 劈酒溝女也不是杯中茶,睇porn 睇得多都悶...都係搵多兩個錢算啦

宜家連落pub 飲杯酒,都會諗呢三百幾蚊慳d 駛可以用到四五日,四五日又夠埋到一單job,一單job又夠買一手xyz的股票,一手股票若果升到n咁多錢,就可以...最後都係開返部老爺ibook 出來畫公仔,做隱閉青年算數。

4 則留言:

匿名 說...

三百幾蚊慳d 駛可以用到四五日,四五日又夠埋到一單job,一單job又夠買一手xyz的股票,一手股票若果升到n咁多錢,就可以...

有個寓言故事叫「賣牛奶的女孩」。

某會社株一上市A股升一倍;最近公佈大陸首富排名,十個有七個係地產佬。Titanic已開盡四個渦爐響北冰洋行緊,似乎係時候跳船。

黑人 說...

謝謝提醒,我想I記短渣好麻煩,係需要長渣的,相比起一些自己不太認識的公司 (eg 大江南北的金銀銅鐵錫廠) 長期風險好細

女孩早就俾我上左,牛奶就唔記得放左響邊咯

有另一個類似的童話故事,話說某窮漢去餐館吃早餐,ham & egg,食完撇。十年後發左達返黎俾返飯錢,東主二話不說拉左佢上法庭,理據是:「若果我隻蛋用來孵雞仔,雞仔再生雞蛋,十年來你計下我損失左幾多?」

辯方律師反問:「隻雞蛋上台時已經熟左,點孵?」

「.......」

凱恩 說...

「不过如果畀我呢,开分店,一间变两间,两间变四间,四间变八间,八间之后上市,上市咪再集资啰!跟住炒股票啰!搞埋地产呀笨!跟住,再分拆上市,到时净系收股息我都唔知点计呀!哈哈」

節錄自某人的無聊MSN

黑人 說...

肯定發大達啦!

到時唔憂生活,就可以揀一盤自己鍾意的生意,開分店,一間變兩間,兩間變四間...