星期四, 8月 28, 2008

性教育



值得看,因為這些內容在公眾媒體提一下已是禁忌
還要用如此抵死又政治不正確的方法去present,香港人只能羨慕吧?

人家有teen sex show了,不知道香港的中學是否還是人體構造圖?

觀看全部

5 則留言:

小女子 說...

十年如一,家計會架掟雞蛋遊戲 ...... 香港邊會咁開放呀 ...... 早排想做個道德專題 ~ 嘩,俾 d 人少到飛起咁濟 ...

黑人 說...

> 小女子

有一段講性、酒精與毒品的,個主持話:「如果你長期在神智不清的情況下被人要求進行性行為,就應該儘早尋求專家輔助,或者向對方收費。」

在香港咁講,被人綁上女巫柱燒死都似,香港人唔講得笑的。但係處於反叛期的青少年會因為呢段說話好笑而記住... humor sticks the message

你諗住做甚麼道德專題呢?香港人不是全都很道德嗎?點解會鬧呢?

匿名 說...

何需大驚小怪? 外國的月亮確實比中國香港特別圓滑, 特別明亮, 特別令人羨慕....

小女子 說...

um ... 有意做同性戀架 ... 因為我想幫佢地平反少少野囉 ~ 皆因小女子之中學係嚴架基督教學校 ... 加上前年開始出左唔少同性戀自述架書 ma ... 小女子唔係話要推翻 d 道德價值觀 ... 但 ~ 係唔係至少都聽下人講呢 ...

同班預科生 prenest 完 ~ 到 Q and A 班老師就開始失常喇 ... 好彩我生平兩位恩師都覺得我做得岩 ...

黑人 說...

> 匿名

何須大驚小怪我的大驚小怪呢?

> 小女子

不要在學校搞d 咁既野吧
學校是求分數的地方,求學問或真理應該往別處