星期六, 8月 30, 2008

幪面超人



讀食處見到關於鐵甲人的OP,我又搵返首先

(係,我聽第一句果陣笑左出黎,有d似八十大壽謝昭人搞gag 整蠱聽眾)

不過去到後面,又真係覺得以前d人寫中文歌詞確有一手,比較兩個版本其中兩句,中文版氣勢好得多:
日版
Rider... Jump!
Rider ... Kick!

中文
鋤奸...打!
除魔...殺!

公道d講,日文版編曲較好,風格接近西部牛仔進行曲,中日各有可取。

近年中文兒童節目歌詞明顯地新不如舊,而且偏重廉價的電子合成音樂
比起舊式big band 主題曲差好多,分別就有如走地雞vs打針雞,孰高孰低,feel得到

總覺得餵甚麼給小朋友,長大就有怎樣的成年人

講到尾,我都係最鍾意泰國的幪面超人,聽到識唱了。

9 則留言:

匿名 說...

>近年中文兒童節目歌詞明顯地新不如舊...

咁你近年來睇過咩中文兒童節目先

黑人 說...

睇就真係無睇過
偶然聽到就有:

http://hk.youtube.com/watch?v=8bbP5WPiKE4

我覺得似洗潔精廣告歌囉

匿名 說...

哈哈哈哈我明你講咩...

匿名 說...

我是這時期的人,聽這種歌大的

咕嚕咕嚕魔法陣
http://hk.youtube.com/watch?v=ZbjD4WvFaFc&feature=related


飛天小女豬事丁
http://hk.youtube.com/watch?v=TfODl_jT0bo

我大個lu,不過唔開心嘅時候,會自己唱這兩首兒歌(當然係心裡面唱)。 咁樣可以轉移情緒,唱完就覺得好d!

匿名 說...

謝謝連結﹗

不是鐵甲人,是幪面超人。鐵甲人是另外一套更舊的日本片,樣子似獅身人面像。

對,中文版歌詞勁呀。泰文版,哈哈哈哈﹗之前聽過,笑到手都震。

那首暴龍真係唔掂喎。

黑人 說...

> 匿名

我也不是第一代幪面超人那個時期啦
我是聽黃金戰士大的,當時的歌詞都不差
有一種正面的感覺,之後你果代的慢慢變成輕鬆小品,再由輕鬆變(刻意的)騎呢...騎呢變成不受控的鬼五馬六

> 讀食

完全估唔到你會鍾意d 男仔野囉,仲要跟到好貼下...烙印你都睇,真係服

小女子 說...

美少女戰士,萬歲!

喂喂 ~ 我唔知點話你知喎 ~
但我 msn add 左你係我 blog 架 email ~

匿名 說...

黑人:

冇分男女嘅,係你地自己分啫。其實烙印個故事幾好,不過唔知點收科,你知日本漫畫就係咁,條橋好,畫吓畫吓,連作者都唔知自己講到去邊。

凱恩 說...

畫足十年,個作者都老咗,佢思維變咗,讀者口味又變咗,要keep得住中心思想真係好難。

所以出漫畫都係唔好太長… 同埋唔好同續集。