星期日, 7月 20, 2008

阿媽係女人的心理測驗

生理時鐘又失調,整晚失眠又不想工作(越做越難入睡),見到「天生情人十六種」小測驗。

縱觀多位參與測試的blogger,答案幾乎清一色「最適合跟自己同類的人拍拖」,然後附加幾句閣下是甚麼性格類形的人,讓讀者自我肯定一番。

這個測驗基本上說明了阿媽係女人,好易寫。

先訂立十六個答案,然後設定一些引導性的問題如:「你是如何小便的?a) 站著 b) 坐著」如閣下選了a,結果顯示你是男人,噢!實在太準了,如果答錯,大概當事人都會明白自己是exceptional case,也就原諒當中的誤差。

有另一個測驗判別各星座拍拖的配合度,黑人試過不論任何星座以及性別組合,得出的答案總是極為正面,甚至好些傳統上擺明相沖的星座:「只要努力經營,就可以開花結果喔!」

換個角度,製作這些小測驗讓大家感覺良好,未嘗不是好事,有時信了這些測驗,盲鍾鍾不去左思右想前算後計,感情反而更美滿。

黑人多樹幹穿橋,罪過罪過!

7 則留言:

萍水過客 說...

黑人兄,

對極了 !! 人與人的溝通交流牽涉很多外在因素的喔 !! 那有偏向的適合性存在呢 !!

過客認為第一外殼是否適合及相應的吸引力; 第二才開始慢慢去理解對方, 看有無發展空間; 第三, 如若一與二都合適才可能繼續...

整個緣份過程, 就如一個程式的流程, 可用 Y/N 來判斷流向, 只要有一個 N 的選擇, 由潛在的情侶便會變成普通朋友啦...世事往往就是這樣的選擇題...

過客

匿名 說...

實不相瞞,其實我都玩左,不過因為個解說太長,所以無點睇過.

其實跟自己同類既人一齊又是否最適合呢?有時2個人相同的性格在累鬥累,結果其實是互相折磨.雖然剛開始的時候,的確會因為對方跟自己的相似而覺得很吸引,不過長久以來或者未必係好事.

「只要努力經營,就可以開花結果喔!」
以前我唔相信的,不過這個可能係一個最work的方法也說不定.

匿名 說...

呢d測驗係無 validity 同 reliability,不過作為一個遊戲都幾得意。

>「最適合跟自己同類的人拍拖」

socoal psy 有 study 做過,愈多 similarity 嘅 couple 愈恩愛; 但係都有另一批研究員話愈唔同愈好,因為可以互相補足等等...太多年前睇,宜家唔記得 exact wording/interpretation

我參與測試的回應係適合跟自己同類的人拍拖和完全相反嘅囉! Anyway,玩吓姐。

ah-yun 說...

haha!

其實呢個測試的題目太少﹐未必準。但本身個idea係從MBTI(如果未聽過﹐請wiki)來的。MBTI 都係要搵professional testing會比較準。但都唔洗看輕呢D測試。MBTI絕對唔係好似你咁講。佢主要分四種人﹐(而每一種又分四種。) 真係四種好唔同既人。我前幾年好迷失﹐睇左有本講MBTI既書﹐真係有幫助。因為原來我諗野既方式同其他人好唔同﹐所以與人之間產生好多誤會。從而都讓我更明白其他人既諗法﹐學習體諒別人既感受。呢D係以前完全唔識既。(我係有睇埋其他type的。)

我都有留意到「天生情人十六種」既測驗建議選同類既人﹐但我一向看開o個D﹐都係唔係咁建議既。(所以我都冇copy個段。) 如果你去我講INTJ個篇﹐個度有好多links關於MBTI。美國好多人都好熟呢樣野﹔有些公司會用的。

Elvis 說...

我真係覺得你應該去做消委會。咁鍾意穿人橋。

一係出返本雜誌教人選教會都唔錯。

黑人 說...

> 過客

有時大家太相信別人的意見,忘了自己的感覺呢!

記得有一封email,標題是:Are you male or female?

look down....

...

..

.

I mean look down! not scroll down!


> sze

我都做左個測試,覺得太無謂了
成功的感情雙方都有努力經營
但努力經營的感情卻不一定成功

> 雲妹子

有學說支持不代表合理嘛,擺Freud個名出來亦都夠唬人的,同樣有另一個school的人指佢的理論過時兼9up (無法falsify)

我比較傾向同意power of context: 在不同環境中,人的性格會因應而改變。


> elvis

係喎,佢地近期需要格價精英,應該人手短絀喎!

亮xx 香薰連樽:公司價15xx, ebay 價:199

選教會就唔輪到我啦,我會建議唔好返教會囉

教出一些品性良好的壞人,無謂啦。

ah-yun 說...

> 我比較傾向同意power of context: 在不同環境中,人的性格會因應而改變。

disagree. but anyway.

(people do not change!)