星期五, 10月 22, 2010

理大學生火燒浪茄灘

誰人年少不輕狂,搞營火會,無問題。
甚至你地圍內玩群體亂交都由你
問題係留低玻璃樽同木塊,仲要用沙埋起就算,真係好危險,踩到可大可小。

連結:理大學生火燒浪茄灘

留言有些明顯是偏幫大學生的人,反指博主「陰濕」、「沒有勸止,只有事後爆陰毒,搏上位」
你理得人搏上位,clean up your mess 是基本責任,不懂就趁快學了。何況人地都講左早已好心相勸,仲想點呢?
報警,又俾人話「玩串個party」、「只是一班年輕人在搞活動,何須浪費警力」

九流的人遇上問題,是指責窗外的人,一流的領袖遇上問題,是反問鏡中的自己。
衰左就不要賴別人玩野,自己檢討改善吧。

(我覺得自己心態開始老c忽了,十多年前,我可能會幫d大學生,覺得對方的指責太過份)

6 則留言:

Ebenezer 說...

哈!大學生喎^^

篤篤篤撐 說...

托o甘大look木入去圍圈玩營火 ?
超低能wor~~

方潤 說...

因為人越老,越見得多事,先識驚。

匿名 說...

管他是大學生還是中學生, 青年人普遍是只知有己不知有人、做人做事不負責人的人.

魔術師 說...

搞笑在有留言話「要用溫和的語氣去勸導」。

真係奇怪,錯就要認,打就企定;自己做錯左,仲要人地用指定的語氣去指出才可以?否則就唔改正?

我明白要人做野,係要用人地接受的方法去叫佢地做,但係咁樣會唔會縱壞呢種人?

黑人 說...

> ebenezer

咁...小弟多年前都係大學生黎既
大學生同美國人一樣,都係人的一種

> 篤撐

有得揀,我都想低能d
唔駛思前想後

> 方潤

無錯,船頭驚鬼,船尾驚賊,就是稍為上了年紀的人的寫照。不過驚還驚,駛得萬年船的人,通常都是呢類人

> 匿名

成年人都會這樣,而且可以更大鑊
馬多夫騙案,day 1開始就是一個不理後果自私的成年人想出來的東西

> 魔術師

最近我在睇Tom Clancy小說,最有效的不是溫柔,也不是罵,是直接體罰丙鑊金!之後一世都記得,而且仲好多謝個長官將佢炳至成材