星期一, 8月 27, 2007

向前看


今年cw,作戰失敗是也。
當然是貨銷不出去,不過今次大部份的時間親自擺攤,心態跟上次有別,見到很多不同的東西。
身邊的攤位生意都很好,有個第一次參加玩H 插畫的攤位更加百餘本一Q清袋,難道H才是出路?
朋友G玩巨乳封面也收到很不錯的效果。

對面是陸sir夫妻檔的CG高達漫畫,誠意製作但同人水準的CG始終沒市場。
四百尺/A-Club一代梟雄晚年有點慘淡,但成家立室都是個不錯的發展罷(尤其對於宅族而言)。

多日睡眠失調,先是趕畫,後是趕job,回家後累到立刻睡著,三四點又不由自主的起床。心中有好很多想法此起彼伏。年紀大有一點好處,當青春quota無幾,自然就會知道甚麼最重要,rule out 多餘的東西。

希望隊友們不會太frustrate 分崩瓦解罷,玩同人誌,一班隊友合作比銷貨重要呀!
(雖然銷不出貨是很physical 的問題...)

6 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 說...

作你個死貼張SC出黎我以為提早出爐呀頂

黑人 說...

有少少歷史常識都會知道blizzard 至少需要2-3 年先至會出到隻game 啦

再講,宜家render 一格 (1/26 秒)cinematic 都需要數十小時,新作至少合共有半小時的cinematic,肯定要搞好耐

我諗佢地係做好七成先至公佈的


*******

新作慘遭滑鐵盧...同情下小弟都得掛 ~_~

Chris 說...

哎呀,滑鐵盧好慘啊(同情中) =P
可能這樣說會阿Q一點,但我猜你這次cw總算賺了經驗。

題外話,sc2係咪下年出?雖然我已經多年沒有打機,只是兩年前極度沉迷過civilization 4一段短日子,但sc這隻老game出續集,我都有興趣玩一玩。

在一博客看到這書,the ambiguity advantage,我猜會是你杯茶。

http://pkblog.org/?p=1880

公共圖書館裡有得借,我借的那本幾乎沒人讀過,感覺像買了新書。lol

塞米一條揚陸轟炸機 說...

我又唔係好人....亂咁同情人地好容易會收到好人卡架,咁我咪會英名盡喪囉...不過見係你,好啦,借包紙巾幫你抹眼淚啦...好啦好啦,拍拍你個膊頭振奮下士氣啦(你頭皮太多麻煩轉頭返屋企洗洗佢)


chris : sc2公佈過10後左右會出。

黑人 說...

> Chris

本書好像不錯,會借借看,希望不是棉花糖書啦 ~

經驗係賺到d 既,宜家係擔心緊個group會瓦解。大家都無晒戰意喇


> 塞米

頭皮跟頭髮的數量長度好像成正比的
我估SC 最快都要下年暑假
今年年底佢趕得切嗎
每次佢個marketing 都話無法公佈確實日期,總之隻game perfect 就出

VC 說...

成家立室是個不錯的發展