星期五, 8月 10, 2007

regret


未打風,周身唔聚財,屈在家中打了一日機 (仲要玩差唔多十年前的Brood War,壓力 -5, 壓力值:5/10 )
打風了,反而守在office,精神爽利不斷做野
癲倒晒
真係抵我無乜朋友

********

早一輪跟凍啡側田吹水,提到工作動力的問題。因為大家的工時性質有些似,總之交到貨便行,所以生活節奏唔係咁穩定,成日覺得d 時間用得不夠效率,一係就衝得太盡,一係太hea。

大家講到一點,就係「內疚感」。

原來動力最大的時候,就係hea得太耐、充滿內疚之時,無論閣下係打工還是自僱都好,唔知有無試過「玩得太耐,係時候做下正經野」呢種心態。(日日有deadline或上司head 住的人可能不會明白完全自由是另一種惡夢)

啊!與君一席話,勝讀10年書。以後不須等到奶晒撻才內疚發奮,每日返工前回憶下以前衰左既野增加內疚值便可。

古人臥薪嘗膽,也是同一道理。

以前玩一隻叫Torment 的電玩,當中的主題幾有意思: What can change the nature of a man? The answer is regret.

題外話,Torment 當中一大特色係主角可以透過紋身來增加自己的能力,估唔到有fans 真係癲到搵自己來較飛!

Tattoo of Torment

12 則留言:

cheryl 說...

雖然我唔係自僱,不過studio嘅工作都係unsupervised,我成日都唔係做緊嘢... 都有少少呢個感覺o架。人人都係咁o架啦,搞得掂就okay啦(好多時都係喺呢d時候先有靈感嘅...)

匿名 說...

HAHA~我完全可以理解你既心態呀, 同我以前做PAPER時一樣呀~

Chris 說...

係呀,內疚會令人改進,但我覺得「反省」好似貼切d。

以前嘅我極度怠惰,內疚度1000!簡直成為我嘅陰影。冇㗎,內疚都無補於事,著手改變方為上策。當我真正動手改變自己嘅時候,就好似將條路拉番回軌,所有事情都開始得心應手。

我覺得工作模式/態度就好似一個program,永遠會有bugs,每次一意識到有bugs就要立刻執走,不停fine tune直至完美為止(雖然完美只係一個概念)。

唔止工作,我做人都係咁㗎。(突然覺得自己好_正能量)

匿名 說...

喂!我又冇應你msn!
都係同一個原因啦!星期五六日我去左旅行。而家番黎又要係咁做!唉。

黑人 說...

sorry 咁多位
呢幾日有些deadline 要趕,同埋有些棘手問題要解決

所以來不及回覆留言
不好意思 ~

黑人 說...

>chryl

我諗日頭真係有d 時間係用來浪費的
既然做唔到野,唯有做d唔趕急的正經野
原理就好似考試前唔溫書走去做家務、做運動之類一樣

>cherrie
以前見過一個schedule,係講一個人寫paper的流程,大概係due date 前一日九點開始,一路hea到due date 前15分鐘先正式落筆,雖然有少少誇張但應該離普遍事實不遠!

>Chris
宜家又領悟到d野,唔知長遠work 唔work
就係參考麥記個廚房,麥記有rule of 7 seconds,即係跌落地的東西在7秒內必須被檢返起以保衛生企理

類似的principle 應用在做野對小弟是有用的。但見過有些老細,見你手腳快就局你做多幾個concept,又真係幾唔化算!

>側田

加油!快d去美國向白種女生散播我們偉大中華民族的優良種子

Chris 說...

>但見過有些老細,見你手腳快就局你做多幾個concept,又真係幾唔化算!

咪係~!呢d老細真係衰_格。咁樣做嘅話,就令到大家都拖到deadline放慢嚟做,一係就做完都扮忙,久而久之大家都練精學懶。到最後,損失嘅咪又係老細。

唉,講到呢度又要入「中華民族劣根性」條數:
老細當自己皇帝,對員工剝削,刻薄,揸乾揸淨,賤價賤待........................

咦?我好似上綱上線....

黑人 說...

>chris

係呀

老細R 就係咁,所以佢d伙記成日將d野拖長來做,鬥長命

不過講開又講,佢d 態度救返d分數,至少仲會明白人才係難請又難keep,會對d designer 待遇好d,仲叫做留得住班伙記

cheryl 說...

冇嘢回就唔好夾硬喇,會爆肛 =P

黑人 說...

點解夾硬回會爆肛...(kero?)
俺不是同志又不會走後門

M 說...

黑人你好

從ELVIS 那邊盪過來的
多多指教

「內疚值」的確是個好極的詞語
我覺得這個「值」的推動力,最主要就是「害怕失敗」吧。

奈何
身邊有位朋友
縱使「內疚值」爆缸,亦毫不動容…
(站在他立場去想,我會覺得已經爆晒缸…)

我想,「內疚值」
每個人都有不同的LIMIT吧!!

黑人 說...

> ng

歡迎你!
這幾天很多網友光臨敝blog,想也是elvis 那邊的名人效應

內疚值主要出於良心吧
臉皮厚的人,此值的meter 是很難儲滿的
爆meter 後也消退的很快
而且對於有嚴重不良後果的事情,內疚值的增幅也較快

有空多來坐坐!