星期三, 9月 19, 2007

兄弟


小弟有種奇怪的能力:跟某些人站在一起,就會被人以為是兄弟。

至於跟甚麼才會發生這種化學作用,至今還沒有一個答案。中學時代跟隔離位的同學很老友,常被大家當成兄弟。

大學時代也發生過兩三次,若果我跟身邊的仁兄比較熟 (或多次被人見到一起出入),第二句問題就是:「希望你們別介意,請問你們是不是斷背山上的好兄弟?」

還記得,一次跟父母遊澳門,經過手信街,有位拑著大塊肉乾的呀嬸,走上前跟我說:「阿哥仔,買d肉乾俾你阿哥吧!」(囧...)

鏡頭回到約一個月前,樓下的看更跟小弟打招呼,為了破冰,她問:「阿黑生,請問你跟另一位黑生是不是兄弟?」(Fine! I'll take that as a compliment to my dad...)

直至上次跟show,我只不過跟另一位cam man 站在經理室門口搬貨,準備更衣的model路過跟我們打招呼,劈頭一句還是:「你們是不是兄弟?」

I'm not a fuking doppelgänger!

Thank you!

10 則留言:

Chris 說...

wahaha!!咁神奇?
兄弟多,佢地有無幫你拖?

喂你有潛質做影武者wor XD

ah-yun 說...

LOL!! Wahahaha! 笑死我啦。

你點搞架你。唔得喎咁。呢女仔點埋你身呀。檢討下啦。:P

凱恩 說...

ge garr garr!

話時話,中學隔離位果位仁兄係....

匿名 說...

咁究竟係誤會你斷背定兄弟呀?

兄弟既話都唔錯呀~我同d朋友有時都被人問是不是姐妹呀~

匿名 說...

令我聯想到余華《兄弟》中的李光頭。

黑人 說...

> chris

塞米話我有潛質收好人卡,你又話我可以做影武者,得啦!cross-over 來個影之好人武者兄弟

> 雲妹子

點檢討呀 ... 有女性朋友話我個樣普通到唔恨,所以望多幾眼都唔會俾人認出囉!做賊或者做特工都好呀...唉! (唉for無女仔埋身)

> 橙

中三時的事lu,姓廖架。當年黑人鉛筆誤刺其臀,後世有云「壯志飢餐胡虜肉,笑談渴飲羅友血」

> cherrie

先以為係兄弟,再以為係斷背囉。
女仔無親都可以做姊妹嘛,兄弟...除非好豪爽果種,否則十分斷背feel 既

> 芸生

對!都有fd 講過聯想起李光頭,不過自己未睇過呢本書~

ah-yun 說...

姓廖?!?!

唔係o個位"著草"仁兄下哇? :P

黑人 說...

>雲妹子

no la ~ 多樹幹啦你

ah-yun 說...

:( 嗚嗚…… 做乜話人多樹幹唧……

咁啱嗰位仁兄提過中學時期懷疑過自己係唔係斷背丫嘛。不過佢又好似講緊另一件事。不過又﹐咁多人嗰個姓架。

凱恩 說...

yun>> 非也。

黑人>> 那位仁兄的名字怎都recall不了,樣子倒是依稀記得。 另,那應該是中二發生的事情,當時你、我和廖同學是坐最後排的。