星期一, 6月 23, 2008

天國之試煉

假設閣下死後接受審判:前面有兩扇門,一扇向天堂另一扇去地獄。

前面站著三個天使,一個是真話天使,一個是謊話天使,另一個是廢話天使。

真話天使必定講真話,謊話必定講假話,廢話天使有50%機會講真話或假話。

閣下可以問三次問題,對方只會答「是」或「否」,問誰都可以,每次只有一位天使作答,問甚麼也行。


唉...睇黎我落硬地獄咯。

8 則留言:

凱恩 說...

這裡好像少了一個條件限制:如果問題不會影響進哪扇門,那無論你問什麼,到最後都是50%上天堂,50%落地獄。
或者說問來都多餘,無視祂們直接選一扇跳進去就好了。

黑人 說...

嘿...你計過計唔到嗎?
我無辦法將個廢話天使隔走

如果每次都有三個人回答就好簡單:「我係男人嗎?」一野就可以搵到個假話天使,然後問佢邊條路上天堂。

Chris 說...

好難喎~ 老老實實,有無答案ga?

凱恩 說...

>>唉...睇黎我落硬地獄咯。

分別問A同B「我係咪男人?」
會有4種可能性

1) 是 是
2) 是 否
3) 否 是
4) 否 否

1) 的情況,可以立即知道C是假話天使;

4) 的情況,可以立即知道C是真話天使;

剩下的 2/4 機率,無法知道哪扇門是真的,所以會有1/2機會走對;

能進天堂的機率是 2/4 + (2/4 * 1/2)
= 3/4

你個落硬地獄都唔算好硬嗟。

(好耐無用過腦…)

黑人 說...

同意,一旦係 yes no 組合,根本唔知邊個係廢話天使

我都係諗到呢度stuck 左,我仲以為係自己既問題set 得唔好添。我估應該係轉載問題果位仁兄有d地方搞錯左,因為答唔到的。

ah-yun 說...

(頂!我之前既留言post唔到﹐要type過!!)

I played this before, but there were only two angels: 真話天使 & 謊話天使, which is easier to solve. Hmm... I need to think about this...


(唔制﹐你係地獄咁咪唔可以常日探我囉。唔好呀你。哈哈!!)

ah-yun 說...

I thought about it very seriously, but I don't think there's a way! Cuz you have no idea when the 廢話天使 is telling the truth or not!

I think my conclusion is, the 謊話天使 is better than the 廢話天使!!

匿名 說...

想不到應該怎樣問
都是打開兩扇門看看
然後選擇你想去的地方