星期五, 7月 18, 2008

未來戰士 4




蝙蝠俠將小丑繩之於法後,還須面對更大的挑戰:化身成John Conner,領導人類對抗skynet

新的terminator 選角還未定,查實選是但一個大隻佬木口木面已經ok,我覺得The Rock 個體格最似,但係佢已被嚴重 typecast,如果佢講I'll be back 觀眾笑到噴飯都似。

作為半個Terminator迷,T4 幾乎所有喜歡的terminator 元素都欠奉。沒有了占士金馬倫的鬼才,governator 亞諾英雄垂暮,Sarah Conner (Linda Hamilton飾)陽剛媽媽生血癌先走一步,基本上已不是原來的東西。

黑人最喜歡的角色Kyle Reese,亦即John Conner的未來生父可能有機會在故事中登場,四十幾歲的兒子望見二十幾歲的父親肯定十分dramatic,但黑人很怕T3的庸才編劇們繼續捨本逐末,有好的情節不用,專注在見慣見熟的機械人軍團FX特效。

Terminator 拍過劇集但黑人未有機會欣賞。其實這個題材很適合budget 較低的製作環境,當初占士金馬倫也是靠牛油刀成本斬低成個樹林,網上有season one finale其中一段,取鏡頗聰明,可是日光日白欠缺了terminator 原有的tech noir 味道。

對比返二十幾年前terminator 1的警局槍戰,tech noir 就係要黑媽媽先至有壓逼感。

當年大家都很年輕。






伸延閱讀:

terminator 4 review (尾二一段最抵死)

5 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 說...

Oh, my back!

XDDDDDDDD

Owen 說...

近年拍的巨片續集已經不是當年那回事了.

還是T1, T2, 超人I, INDIANNA JONES I II III BATMAN 1991 最好.

naruto 說...

鍾意T2
亦鍾意AlienS

黑人 說...

> 塞米

+1

> owen

對,7,80年代創意是最好的,荷里活之後二十年大部份時間都在食老本。

> Naruto

我個人覺得T1 好睇過T2,因為T1 個男主角大劣勢中超額完成任務仲要死埋(血肉之軀, 女主角開頭唔信佢, 差佬想拉佢, 手頭上武器極少),同情分+10

Viola 說...

你話linda生血癌死左, 係講緊佢响套戲入面?? 佢真人好似仲未死, 係咪我誤解左你意思呢?