星期五, 7月 04, 2008

七月四日十五點

1. 個市大跌,之前係咁話入中壽,身邊好多朋友都話好彩無跟黑人入市,其實宜家入市的錢我真係作五至十年的打算,正如東尼所講,一時的升跌十年後只是零錢,又如標基所講,我們高估一兩年後的變化,卻經常低估十年後的轉變。到時39歲,是食老本的年紀,我相信(自己)今年應該儘可能大手入市,能睇準低位固然好,睇不準都無問題,長線而言整年都是低位。傻子網有篇文說 this year is a fantastic year for value investors. 頗認同,亦有人講過,死過返生的人有較大機會從市場獲巨利,連死都唔驚,克服恐懼的能力自然比一般人好。

當然都會有朋友問:十年?你下年都搞唔掂啦!fine...you have a point.

2. 美市崩壞の序章,剝緊花生等睇戲,如果真的發生當然又有平貨掃,唔發生都會照入市。

3. 看完Hulk,又諗起Marvel Entertainment (MVL),幾年前買落升幅是600%,復仇者小隊的前景好嗎?黑人唔熟美國漫畫的玩具精品市場,真係唔知。Stan Lee 伯伯一旦過身會否對公司有破壞性的影響呢?例如史提芬。工作先生駕崩,蘋果應該會插水一段長時間,因為大部份都靠佢的魅力撐住。

4. 在七仔看報紙標題,向政府抽水最大力的居然係太陽及東方,乜7都問責,好似全世界的官員都瀆職,人人都要推出午門斬首。唱衰香港個concept 本身已經有問題,就算成立,最落力的不是甚麼反對派或反對派報章,而係暖暖眛眛右邊jj無屋住民粹高漲的傳媒喎!

5. 雖然不看蘋果,每日都會翻翻頭板,偶爾見到朋友的名字知道佢仲未死得,稍稍安心。朋友,你做頭版記者好了,不要變成頭版新聞呀!

6. 殺神特工的編劇該殺。

7. 殺神特工應改稱為殺神美工,art direction 一流。

8. 為了安排父vs子的情節,夾硬改到個老豆白白痴痴,做了好多常人不會做的傻事。故事中四個勢力的互動其實有好多發揮的地方,背景設定完善,拍多一兩集都仲得。捉到鹿懶脫角,可惜。

9. 幾位老死飯局吹水時想到十一月遊日本。日本自由行大計講了差不多10年,其實今年去唔到都算啦...

10. 耳濡目染是真的,香港是個不開心的城市。報紙每天儘量令我們憤怒,廣告及各種刊物都是行貨 (黑人不能免罪),香港甚麼都要快快快,由快生急,急不離燥,燥底的人脾氣不會好得去邊。香港人見到昆蟲要打死,日本人愛獨角仙,因為前者活在一個消毒高級帝皇板間傳奇豪庭,後者跟大自然有接觸的機會。

11. 最近有case要跟神父合作,極之敬佩這種捨身為人的工作。感覺就有如跟一個純樸的農夫談論他最自豪的菜田一樣,但他栽培的是年輕人。

12. 神父是外國人,全程英文,爽。好久沒操練了。

13. 路經某田雞粥老店,記起以前一個故事:黑人約一班老外吃炒田雞,老外吃得津津有味問這是甚麼肉?答曰 Field chicken。老外大啖幾口,見黑人笑容詭異,再問這是field chicken 的甚麼部份,為何不似雞?黑人為了顧全大局,建議老外覺得好吃就不要問那麼多。最終洋鬼子們敗在好奇心下,捧腹扣喉,慘不堪言。

14. 每天都要跟客戶的programming dept 角力,煩。每日寫schedule 溝通的時間比真正做事的時間還多。Programmer 想件事正正方方易於自動化,designer 想天馬行空不要沉悶,先天八字相沖,無計。不過designer 比較容易受靶,programmer 唔識砌你個layout 係你錯,個design改十幾轉搞到脫期固然係designer錯,急就章交行貨,沉悶,唔靚,錯。

15. 所謂positive thinking 就是努力想辦法解決,不想做有十萬個理由,否則只會全力想如何做好它。

4 則留言:

說...

我都有一路買中壽...都仲有幾注可以落...因為唔多識睇市...都係用緊平均投資法...有錢就買幾手...買既心態係...如果中壽都死得...咁全港既股民都應該死左八成....大家一齊窮,OK喎~

匿名 說...

昨天上大陸工作都有人說中國人壽而家入市岩呀!!!
唔..我都想緊或者會入!!

黑人 說...

> 米搞

咩咩咩咩...
大家拍住上啦!

> sze

係呀,如果美市真係大跌,應該會再平d喎

桃紅三點式 說...

頂你!你死我都未死呀!