星期三, 3月 04, 2009

大陸就是平宜

暫時還可成立。

最近客戶選擇外判一些工作給較平宜的內地創作人,客戶出價是香港的1/3左右,但對方嫌出價低,估計他們心中的理想價是香港價的1/2左右。可是,扣除人民幣匯價,還有遙距溝通管理或往返內地的費用,實情是聘用內地的talent已不一定比香港平宜,至少成本效益如是。

國內有一位頗出名的programmer甚至堅持收香港價,他說辦得到的事,從無失拖。
認識幾位辦設計公司的朋友,跟他合作過後都說他很可靠,然後轉過身紛紛吐舌頭說貴貴貴。
香港的programmer或許能力不及,但收費只是1/2甚至1/3左右,不過就有點甩漏需要經常manage,有辣有唔辣。

無論如何,Gundam annual日本原版賣298,版權共享國產貨質素相近,售價68元正。
所以習大人說中國沒有輸出貧窮,那是戲言了。

題外話,假如他當了總理,廣東話變成「習總」,真慘。

4 則留言:

哥斯拉 說...

大陸畢業programmer約千多元吧,有經驗的二千幾到三千幾,只有歐美外資才會超高薪請人。如果冇着數,點會outsource?

>>香港的programmer或許能力不及
到底是香港或內地?

凱恩 說...

我覺得兩地的programmer的programming skill無分軒輊,辦事妥當與否只是承擔能力問題而已

黑人 說...

> 李小龍

問題係佢一知道你係香港outsource,就會抬到自己個價同香港差唔多,我諗全職的月薪依然係平既,但前提係要在大陸設office 同搵人mon住,又係另一個cost 囉

> 凱恩

我就唔係咁睇,明顯大陸人既英文係水皮d
同埋大陸人mindset真係同我地認知有唔同,佢地認為無野的東西,我地睇可能覺得好大鑊

麻辣七舊飯 說...

「習總」...詰個GAG不錯...囧!!