星期五, 12月 25, 2009

如何防止自殺



昨晚5點鐘搭地鐵歸家,中途見到某防止自殺團體(?)的宣傳短片。
今日個人wing wing地,做唔到正經野,索性整條模擬版本俾大家欣賞下

為求現場感,看倌去片之前不妨打個電話俾朋友傾住計來睇,或者開著部PSP,又或者摷下你條女/仔/自己的私處,重點是不要太專注。

然後,幻想你係一個有自殺意圖既人。

(好,去片)

....
...
..
.

and here comes the million dollar question:假如你想求助,應該打邊一個電話號碼?你記唔記得係幾多號?

坦白講我就唔記得喇,連組織名係乜都唔知。假如你個組織想幫人,無理由咁樣整蠱對方。

我明白現實操作有好多顧慮,但係我從用家角度去睇件事,咁多個組織應該聯手提供一個電話號碼,而呢個號碼應該長期出現在畫面上。至於個接線生點樣射call俾不同的組織,呢個係你地後台既technical issue,唔應該叫個想自殺既人去遷就你地d politics。

好,講完,祝大家聖誕快樂!

7 則留言:

Betty 說...

Poor Ad is actually everywhere.

黑人 說...

香港特別多嗟
又要快,又要平,又要政治正確,又要討好所有人,最後就變成咁囉

浪子m: 說...

嘩勁喎, 整片

黑人 說...

>浪子m

初哥功夫仔,專厄外行。 XD

說...

呢個廣告我完本都想講

今次到俾你講左先

我想講既係

如果我係有少少想自殺既人

睇完呢個廣告我係更加想死

黑人 說...

米搞

對!
受填鴨教育毒害的人已經上晒位
所以宜家見到的東西好多都係咁呆板僵化

匿名 說...

本來唔想死,睇完想死......
本來想死,睇完即死......
本來已死,睇完激到翻生再死......

小路