星期四, 11月 04, 2010

90年代遊戲



重装機兵レイノス (1990)
音樂同graphics都做得好,而且難得片頭既英文真係搵人執過,唔係亂9咁黎。




Bare Kunckles (1991)
主要係隻BGM做得好,因為實在太好的關係,之後出多兩集都繼續沿用
第一集的「必殺技」就係call馬,會有架警車開過黎,然後有條友渣住碌野向天發射,全畫面既人都死晒,係得你無事。因為實在太過荒謬的關係,後來變成主角自己出升龍拳,又因為當年壓縮技術不太先進的關係,主角招升龍拳聽落好似大叫「鬥得閒」!



Legend of Zelda (1991,1992)呢隻,基本上唔駛點講
當年磨耗不少青春,除左斬怪,仲要玩好多歡樂天地式既mini game
十幾年後唔少畫面一級華麗既game都無佢入面的自由度同埋宏闊感。



火焰紋章3 (1993)

可能受左「風之谷」影響,所以同期任何講述「好耐好耐以前」既開場,少不免要整幅壁畫打橫scroll。最正係佢介紹各種職業的畫面,當年都係在好景商場望到其中一段先至著迷,佢個重甲兵,行路時係會地震既!

另,唔講唔覺,原來出左動畫版


咁多隻遊戲有個共通點,就係當年畫面雖則唔係十分靚,但係遊戲包裝盒、海報甚至說明書的美工,全部由當年一等一既插畫師操刀。不少大師姓甚名誰完全無頭緒,例如重裝機兵Leynos既插畫,隨時強過同年畫Gundam既畫師






************



Hybrid Front 1994
追加,呢隻game,至今我都未爆,仲有keep save
片頭音樂同埋舖排真係一流,尤其以當年極有限的graphics,做到咁真係唔話得
最有趣既係,片頭所講的國際形勢,現實世界都發生緊,而且早左200年(差在係未有火星艦隊)

9 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 說...

賣飛佛 : Power Dolls 1,2 series~

我想揾返黎玩呀嗚嗚.....



P.S. : 有無收到我fb msg?...

John 說...

Isn't Street of Rage a copycat of Final Fight?

說...

畫風以小林誠...唔知有冇機會查到呢?

黑人 說...

> 塞米

我有個fd 有power dolls
我睇過,簡直係挑戰極限之作

> John
果個年代好難話邊個抄邊個,因為大家差唔多時間出差唔多既野,但鼻祖一定係雙截龍

> 米
真係唔知
另一隻phantasy star 我就知道係米田仁士做插畫,另一隻Socerian 就係山田章博
兩位都係奇幻插畫的高手,而且我估兩個都應該對你口味,因為都係水彩+鉛筆達人

塞米一條揚陸轟炸機 說...

我淨係未玩過3同6咋,聽講話6個system好爛,同埋個機設數據好unfair。

我真係覺得,PDS應該繼續出新故事,個機設真係太神了~!!!

Kenka 說...

你令我回想起當年有vhs遊戲機雜誌,就講重裝機兵攻略。錄影帶出了六回,其中一回還是超絕倫人呢。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

話時話點解日本咁多機設都有大胸部既?...

C.M. 說...

雙截龍!! 齋批踭,手都軟埋。

凱恩 說...

我當年只有超任...同埋我係RPG/SLG迷既關係,我只玩過Zelda同火焰之紋章,Zelda真係極好玩!另外
1. 夢幻模擬戰: 個人鐘意呢隻更甚於火焰之紋章,善惡系統既始祖!
2. 皇家騎士團: 雖然出名係第二代 Tactics Ogre,不過我仲係鐘意一代Ogre Battle多d,佔領完城鎮後出現"解放"logo同放煙花果下爽到暈
3. 聖劍傳說: 特地為左隻game買第3個手掣!
4. 桃太郎電鐵: 打隻game我第一次接觸股票(日本叫株)。同時擲10粒骰罰錢時超震撼!
5. 大爆笑 人生劇場: 4個人玩既學生生涯扮演大富翁式棋game。原來果陣10歲已經定左20,d朋友爆機時的角色,性格同道德值同真人10年後相差無幾
6. 當然仲有當年至愛既FF系列4,5,6,每隻都要打幾次