星期一, 11月 06, 2006

創業

最近結識到一個年輕有為的創業家,星期五晚大家第一次見面 (小弟的名片還未做好,慚愧!),大家談了一些點子和過往的創業心得,頗投契,但沒有談到任何實質的東西,還是抱觀望態度好了。

動手改攝影師網站的script,第一步遠比想像中易,可是之後的bells & whistles 就十分麻煩,例如漸變換相、slideshow 、preloader animation等等,要拆幾個不同的script example 再融入現有的架構,如果有個programmer 處理這些東西就好了。

Wanted to make the cash quick so I had to work real late.LOL ~

4 則留言:

凱恩 說...

睇黎我都中左毒
一睇到年輕有為就想起前老細....

黑人 說...

咁你個前老細真係有實力
至少我認為錢是實力的要素之一

問題係佢既性格中和(nullified)左佢既實力

匿名 說...

想問知唔知林有冇博?
佢叫我add佢msn我十世冇用im想睇睇佢個博作精神連繫

另外, neverwinter nights 2(正版)已經抵港, 我估大家都玩過第一代, 就係有個女paladin(好似叫lady arobeth)做怨婦果個, 有心玩d&d電腦game又想支持正版可以一試, 賣HKD280左右

次次留言都要入密碼好q麻煩

凱恩 說...

ck博

http://www.wretch.cc/blog/cocakoala

請慢用

===================================

我都想玩一下電腦game
不過選擇了 might & magic最新一集
(好似叫 dark mxxxxxsh)
不過我向來都不祟洋,所以BT就算
今早起來97%,大概今晚就有得試下