星期三, 4月 18, 2007

每人心中都有一位徐步高

今天六點幾左右碰上地鐵爆胎,所有中環站港島線服務停頓。見到電車的人肉堆,還是衝上山搶的士算數。

一路朝藝穗會的斜路走,已見到一兩個人開始搶截的士,小弟有幸在雙黃線區截到一部。

甫上車,司機連連笑說我十分幸運,因為他剛在電台聽到地鐵癱瘓的消息,差點就想截旗不載。

原來的士司機經常拒載,因為有些地方接的旗,做完隨時倒蝕,例如藝穗會斜路(雲咸道)至皇后大道中一帶,在那兒接到的客,多半是上半山的,承惠二十大洋,但回程通常沒客,前後一小時,扣除車租油錢,分分鐘倒蝕十多元,而5-8 pm,正是司機大佬的抓金時段,所以有經驗的司機,會儘量迴避這類無肉食的車客。

我常常以為的士司機截得一單多一單,多勞多得,今天上了一課。

東拉西扯,司機很自然講到自己有幾慘,例如付三千大洋整廁所都要思前想後,地板破爛翻起就用膠紙頂住等等,一般穩定的打工仔未必明白的。又很自然的,下一步就會講到香港富商為富不仁,他講李嘉誠點衰,我就講李澤楷點樣蒸發好多人(包括我老豆)的退休金,犧牲一間公司的長遠根基,賺短期快錢落自己袋。

突然司機大佬爆左一句:「商家賺錢都無可厚非,但搾到咁盡,放條生路黎行下都唔得,鬧人厄綜援講削錢就大大聲,一家四口領綜援,分分鐘仲搵得多過我呀!大佬,多數人唔係行到呢一步,都唔想靠綜援架!轉過頭,西九就益晒d 地產商,d 地產商賣縮水樓政府又唔出聲,你又唔怪得有徐步高呢d人出現。」

「個社會搞成咁,其實個個人都有d 似徐步高咁有反社會傾向架!你睇徐步高target 既d 人,好多都係埋沒良心既走狗,明明自己發左達,仲要官商勾結壓榨香港人,徐步高就係想做蝙蝠俠。不過蝙蝠俠就唔應該打差人啦!話晒我以前都係當差的,你打d 兄弟無辜既,要打就打烏維鄘董建華果類蛋散,你睇下遲早又有多幾個徐步高出黎。」

我不期然望一望身後的中環,一堆高光害建築群中,唔知第時會唔會有人裝棧batman 射燈呢?先唔計batman 睇唔睇得到個signal,中環咁多光污染,batman班蝙蝠應該飛唔到入來咯。

2 則留言:

Elvis 說...

說起的士司機, 馬田史高西斯的名片「的士司機」,戲中主角真係好似徐步高

黑人 說...

嘿!稀客稀客!

一d無錯,當時個主角都想殺總統候選人,只不過無機會落手,而咁橋又有個女仔俾佢做英雄。