星期四, 10月 04, 2007

說話


「奶奶我到了巴黎身體很好電話費很貴我不說了奶奶再見。」廣告中的男孩如連珠炮發,為了省長途電話費。

現實生活總會遇上幾個這樣說話的朋友,不時會想起以上情節。

廣告中人有專業訓練,急促之餘字字可聞。

現實中的急口令朋友,就有如用photoshop將每粒字來個motion blur,間中或會跳線倒帶然後再播放。

有位朋友,一生人不習慣拿主意作決定,句式也是完全沒有主意:「陣間睇下幾時(when)去邊度(where)食飯定係點(what)?」還要用motion blur去唸。

另一種朋友可能前世是電台DJ,dead air 是死罪,所以習慣用口頭禪填滿air time:「嗟係點講呀...套戲好搞野,完全係好搞野果隻囉。」

黑人自己也不是完全清白,有一次見客無意中吐出一句口頭禪,客人是個機靈的老江湖,立刻抓住:「拿,呢d就係把口快過個腦喇。」

還有好幾位motion blur朋友,但他們說過些甚麼黑人不太記得了,腦海中只留下一些模糊音節。

觀察所得,這種說話方式大多發生在男生身上,近年十來歲的女孩間有一些急口令加大量懶音組合,但情況總不如男生般嚴重。

嗟係點講呢...陣間都係睇下咩時候去邊度做下d咩野果隻。

10 則留言:

北夫人 說...

Ha! I like this ad too!

(Just to drop you a line on my first time visit and my first No. 1 comment here.)

;)

塞米一條揚陸轟炸機 說...

邊個ad呀...係咪新出街架?

凱恩 說...

朋友的金句應該係:
「幾時去邊度食乜野?」

仲有類似句型既日文版:
「どれはなんですか?」(邊樣係乜野)

匿名 說...

朋友都講左個「食」字,算係有主見咯

匿名 說...

小弟呢,即係我呢,我個人來講呢,都覺得男人無主見係死罪囉,係啊,無主見係死罪,死咗佢好過。

小星 說...

其實男女無主見都唔掂!

最難係比那些無主見又以為自己係'順得人士'的人明白,和他們相處很辛苦。

宇宙人 說...

仲有 ok 啦
聽到就作嘔

黑人 說...

> 喵喵

歡迎你啊
得閒多d來坐!

> 塞米

抱歉找不到呢...不過期間搵到另一個不錯的

http://www.youtube.com/watch?v=0s5h5cCT4Ag

> 凱恩

おれはなんですか?


> 芸生

唔知點解二十歲頭和尾的人特別怕拿主意,怕被拒絕?還是怕承擔責任呢?

> little star

有個折衷方法,就是A負責將選擇範圍縮窄,B做決定,大家都有份,壓力就無咁大啦

> 宇宙人

好似星加坡人都講唔少
我諗口頭禪同埋motion blur 大部份不是先天

主要在乎閣下想跟對方溝通還是想表達自己多d,以前青春期燥動,成日都想表現自己,經常會出現呢類言障

M 說...

「有個折衷方法,就是A負責將選擇範圍縮窄,B做決定,大家都有份,壓力就無咁大啦」

這個絕對是皇道
就是「共同承擔」

最經典就是︰
A︰「去邊食飯?」
B︰「我無所謂呀,你話呢?」
A︰「其實我食乜都得的」
B︰「你揀啦,我都OK的」
(互相推讓數分鐘)
A︰「咁…3個CHOICE跟住你決定啦…M記 KFC 大家樂」
B︰「唔…就M記啦」

DONE.

大家就是害怕對方不喜歡自己的決定。若然情況是︰

A︰「去食飯囉,M記啱唔啱?」
B︰「GO」

當然輕鬆不過。但有多少個朋友組合會這樣做?我想不多。

可能這就是所謂的「互相尊重」吧。

黑人 說...

> ng

對!大家都怕對方不喜歡自己的決定
所以分工就有助減輕呢方面的壓力