星期三, 10月 10, 2007

香港


「#@$#$@#$@# (unintelligible)」
「你打錯啊。」

經過msn上幾番覆核,原來台灣的朋友今日抵港了,剛才嘗試用廣東話打電話給黑人。

一場朋友,少不免要帶他四處走走。朋友日間要工幹,晚上才從機場展覽館那邊出來,到底有甚麼可以玩呢?(就算光天化日,也想不到香港有甚麼值得遊覽的地方嘛)

維港海景: 可以
大佛: 太遠,夜裡看大佛,頗陰森嘛
360市集: 這裡告訴你們台灣的朋友,不要隨便搞纜車這玩意,也千萬不要在景點開舖做生意
IFC/中環: 全港最大的貧富懸殊製造工場,到處是你一生人也不會碰的名店玩兒,我在這裡等,逛完找我吧
銅鑼灣: 這裡賣的大抵都是台灣買得到的東西,比台灣擠逼也較貴
蔡瀾美食坊:「怎麼樣?台灣吃不到罷?」「(客套)還好。」
旺角: 「我的酒店就在這兒,附近一帶全逛過咧。」
迪迪尼: 「拜托,俺不是小孩子,也不是女孩子...」

鬼佬的意見

苦惱中 ~_~

7 則留言:

凱恩 說...

除了msn上所說之外

可於咕狗大神搜尋「台灣 香港遊」(只顥示繁體結果),會找到很多台灣人來港遊玩的心得感想

如果你朋友不知去哪玩的話, 就嘗試從台灣人的感想中歸納幾個地方吧

ah-yun 說...

上次返去覺得最好的是﹐朋友車了我去大浦郊外﹐可以離開吵鬧的城市。

Stanley is not bad too.

You can consider me 半個鬼吧。:P

陳大文部落 說...

下一個目標係....大澳既~ 整番件海濱長廊 + IFC Shopping Mall + 娜星巴黑 + 雲石噴水池 既 fusion ~

黑人 說...

> 凱恩
謝謝,再找找看,暫時似乎他還在忙,不用打搞小弟

> 雲妹子
台灣人接觸大自然的機會比香港人多哩,只怕又悶煞他了。上次我去台灣工作時,周末活動他第一句就問去不去踩浪。黑人的「不見天」肥美多汁,所以婉拒了

或者會帶他到機舖打個轉。市政府所限,台北的機舖不多,且規模很小...and it is my home turf hahahaha

> 陳大文

二三十年後呢d 咁貫徹的bad taste 就會變得有研究價值了,升格為香港特色

過內人 說...

先去香港仔,謝記食個魚蛋,然後再行上山頂。


夜晚去睇幻彩詠香江。橫掂都係sell 中環不夜燈火,不怕去睇睇。講真,我很buy的。

唔去ifc/置地咪去黃金高登。我去過台北腦場,講真無香港咁好呀。

188都OK,但買CD就無台灣咁多。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

我諗都係食架喇...

帶佢去港式茶餐廳食早餐睇隔離檯阿叔份報紙囉,跟住帶佢去食標準既茶餐廳set lunch陪人逼餐飽,夜晚去街邊檔串串貢,又或者去大排檔食下塵啦。

印象中台灣人對廣東菜同埋點心十分陌生,你應該帶佢去街邊茶檔或者舊式茶樓睇下阿伯d雀......

呀仲有,帶佢去下酒樓嘆下早茶或者下午茶睇下香港d師奶講緊乜,應該都既有娛樂性。

---

舊式茶產廳提議:西灣河百好、百利,灣仔壇島、洛克道一帶,油麻地廟街等。

set lunch:唔洗我介紹啦呢個。

街邊檔:黃大仙下村、東頭村/九龍城、南山村、柴灣漁灣村街市(半室外)

茶檔:屯門市中心以北唔記得邊度有d車房嚮度果頭,唔記得叫乜名喇...

其實好多野,佢講到台灣都有既野,就帶佢去睇下啦,因為風味其實好唔同。

其他擺到明係呃遊客錢既野,帶佢打個轉就算啦,以上提及既,都唔知出年仲有無架陰功。

黑人 說...

> 過內人

昨晚都考慮過去看幻彩,但佢收工時已經八點幾九點,大家又超肚餓,食完飯已睇不及咯


> 塞米

謝謝你啊,好多地方連我都未去過
佢地無乜點見過一大堆的高樓大廈倒是真的

昨晚帶他去黃枝記吃雲吞麵,之後就LKF一晚遊,搞到宜家都烏sir sir...