星期日, 10月 05, 2008

畫公仔:MGS

毛筆畫勝在20分鐘左右一幅,可以稍為調劑長時間工作引致的靈感枯燥


MetalGear 系列:如果臥底有終身成就獎,第一個應該頒俾佢,由懂事起做臥底做到70歲,可惜在遊戲中佢個角色不是太討好,無乜fans。因為是原創的,第一幅試畫在recycle 紙上(背後印過其他野),之後反而畫不到同樣的感覺,comic world 當日作非賣品展示,結果有人索價二話不說買鬼左,recycle 紙都可以值十幾蚊,飲得杯落咯。


畫得麻麻的雷電,下次會嘗試不同畫法,官方插畫都不是太討好,MGS 2 雷電的官方毛筆插畫十分飄逸,可惜無人鍾意。



主角Old Snake
紙袋,抄的,次次都有人買,頭一兩次梗係開心,當畫到第六七個的時候,就開始覺得自己係人肉影印機,唔想再畫。

2 則留言:

Blogger70th Floor 說...

yeah
我都鍾意衣隻game
果個羅羅絲女子
olga?
型到爆<---脅下毛毛 so sexyyyyyyy

黑人 說...

> 七十

係Olga,佢係MGS 2 第一版大佬
MGS4 佢個女都好得意

另一套俄語片NightWatch 都有一個叫Olga的女角,同樣好型,呢套戲有空值得買來看

另...入唔到你個博,你同3點佢地燒野食搵埋我啦