星期日, 11月 30, 2008

and the winner is...

近幾日越來越感受到無notebook 的不方便,以前有事要出勤,完事後可以隨便坐低繼續工作,現在必定要乖乖地搭車回到desktop跟前。

星期四終於忍不住,閃電式作個了斷。

所謂閃電式,仍然係心大心細,十五十六,陣間要出發了到底買邊隻好呀之類。

小弟屬木,阿木對阿木,首選是竹子機殼的Asus Bamboo U6V,點知打去華碩香港代理原來現正接受預訂,幾時有貨都未知,out。

始終接受唔到keyboard 中間暖暖眛眛有粒紅色野,不再考慮Thinkpad x200,out。

再查下有無類似性能的電腦,有兩部,都係華碩出品,第一部名叫Lamborghini VX3的豪華機,雜誌標價26xxx,格價網顯示萬五都有交易。不過由機殼到startup screen 都有跑車個logo,第一時間想起The Dark Knight 入面管家Alford 果一句:"...The Lamborghini then, much more subtle." 為免日後在外開壇時惹人白目,作罷,out。

另一部Asus U6SG,性能一樣好而且非常輕,但係睇台灣的測試報告發覺電量--亦即所謂的續航力相當麻麻,3 cell 電池播放DVD不夠一小時就玩完,6 cell 估計是一倍左右,換言之日後依然要帶火牛出去,計返條數無輕過,而且某些外勤場合非常不方便。

最後決賽得返兩位參賽者,macbook 13.3"同埋Lenovo G230,兩者性能相近,價格相差一倍。

買平價機大可以放心粗用,而且慳返果6k 好好駛的啊...

最後老頂講左個非常好的guideline:你部腦有咁多公司野,唔可以隨便死。性能點都無所謂,總之可以繼續順暢工作就ok,唔好諗兩年之後點,你當初夠諗住同部dell過人世啦,宜家呢?

黑人以前部ibook都幾穩定,試過錯手未sleep機放入電腦袋搞到燒左,維修服務都相當有效率。而且Lenovo保養一年,apple care有三年,點計都係後者好d。

於是,又再重返mac大家庭了 *o*

另,最初擔心唔識裝windows,原來跟機已經有BootCamp (boot機用,windows須另購),操作相當簡易,試行vista 暫時都無乜問題,係個每事問security 煩左少少。

4 則留言:

Justin 說...

yeah!!! mac rocks!!!!!!

Elvis 說...

都話 mac 好架啦。

btw, 你咪睇少果粒紅色野, 我當用佢用到出神入化, 玩 AOE2 1打4 唔用 mouse 都有得贏

又, 用 vista?? 何苦呢.......
xp 真係穩定好多

黑人 說...

> justin

really? we shall see...

> elvis

mac得一粒control 鍵,查實對我唔係咁方便。adobe 系列放大縮細的hotkey都係ctrl+ 或者 ctrl-

macbook鍵盤右手邊無ctrl鍵係輸蝕少少

聞說adobe CS4 系列配合vista 表現會更佳喎...
同埋當係熟習下vista 既野,萬一有咩事,部desktop 仲係行緊xp後備

anf 說...

Welcome back~