星期六, 11月 22, 2008

今個周末 (nov 22-23)Lenovo 開倉,產品低至3折,桌上電腦低至19xx起,太古坊林肯大廈6樓。

咪衝去入貨住,探子黑人回報,好多野查實只係平少少,除非閣下係thinkpad 死忠,否則lenovo 系列的電腦 (至少陳列出來果d)只屬普通。

幸好主要的artwork files 一早都放晒在portable HD,所以損失不算慘重,但係大量email 來唔切backup,所以都要死死地氣俾錢整機。

之但係,整完之後都會買過部新野,連壞兩次的notebook 穩定性十分成問題。

難題又來了,今次買乜新機好呢?有朋友建議黑人轉投Mac 懷抱,自己就想買一部輕身高性能的電腦(一字曰貴),或者買一部輕身低性能的cheap腦 (2年後必死),一時間十五十六,太耐無接觸notebook資訊,又鬼死咁多deadline 殺埋身,煩。

*************

又數下數下,每年冬天好似都不太愉快,大大前年抑鬱症,前年分手,上年超忙兼屋企多訪客被逼離家出走晚晚訓office,今年接連壞腦,發生咩事?

3 則留言:

凱恩 說...

記性太好有時都唔係好事… ~_~

匿名 說...

分手都算黑仔事之一呀?

仲有一段時間就生辰了,遲下吃飯,ok?

匿名 說...

係囉係囉
到你識咗個靚靚女朋友,「前年分手」就係件好事啦,唔分手邊有新女朋友呢?