星期二, 12月 08, 2009

上班族的音樂口味



聽到這一首,望到唱碟封面Jamie Cullum一身jacket加條打得很hea的領帶,實在很難不想起80年代超級巨星Billy Joel
(其實開碟聽到第一句已經被迷住了)

歌藝絕頂,年輕,仲需要問when I ruled the world? Haven't you already?

有時我心諗,樂壇死,賴完mp3 / bt,都要諗諗個demographics,好多上班族忙到睇唔到電視,公司唔開收音機,聽歌的口味停留在大學甚至中學年代。

出來做多幾年野,除非好刻意update,否則好易脫節。就算唔脫節,通常都只係follow追開果幾位歌手,可以sell到幾多碟呢?跟住果d惡性循環不多提了。

朋友介紹這個網站:蝦米網,全靠它才聽多了許多新歌。
Jamie Cullun 的新碟 Pursuit
暫時用它代替電台音樂節目,效果不錯。碟就不會買了,等iTune store有售之後上去download吧!

3 則留言:

Betty 說...

脱左好耐咯...

篤篤篤撐 說...

BILLY JOEY, 係我中學年代, 尋晚剛剛聽完diana krall 番唱佢既just the way u are~~

黑人 說...

>小瓶

係時候追返些少咯

>篤撐

我高中年代見過Billy Joel的唱碟,當時佢已經係個大肥佬,中學年代「相貌先決」,所以錯過左佢d好野,係近三兩年先至知走寶