星期日, 12月 27, 2009

隨手影三則


偶然於街上見到此海報。潛意識覺得,單張跟坑渠有某種象徵上的緊密關係 (垃圾應該跟坑渠歸成同一類?)

教改撚完一輪,最終又係變成通識model answer以及通識精讀,依然填鴨,完。




整呢個ad出黎既人,應該多少受左「24小時耐久鬼」節目影響。(放假無聊者不妨click入去睇晒成set,娛樂性佳)




警鐘胸呢個concept用左好耐,亦用得幾好,第一次見到已印象深刻。宜家用落對bra度雖然無咁突出但依然ok,唯獨個標題不太工整,似乎係被人改衰左。我估原稿係 :
「乳癌警鐘未面世
定期檢查最實際」

4 則留言:

Betty 說...

点解D 人会连工整都唔识架.

黑人 說...

應該係俾個客改成咁

不少客戶習慣推己及人
認為全世界的人都同樣低能甚至更蠢

改到份稿出現大量侮辱讀者智商的字句

塞米一條揚陸轟炸機 說...

肺炎果個ad,你唔貼我真係唔知佢係賣乜(其實我家陣都仲未exactly知...)

現代果張ad算把啦,佢敢免費教都要有人肯俾佢老點至得架...

黑人 說...

> 塞米

個ad 其實不算差,係我部手機影得唔清楚
但係我無細睇,唔知係賣product還是純粹public concern

假如賣product佢就失敗了