星期二, 8月 10, 2010

雜文之二

無野好講,是但搵d野講,再唔寫字好快會唔想再寫

假如你身處的行業需要創意,推介你聽這個節目。

創意無咁易

兩位主持功力非常深厚,推斷是90年代在大廣告公司工作過的人(我沒聽全,可能他們提過了)。所謂深厚的意思是:對中西美術史有順手拈來的能力,對廣告業有精而博的認識,對「創意」一詞不用prep稿出口成文(也許有prep,但聽落太流暢了,似吹水多d)

好些觀點自己都想過,例如:大家說某種行為或者某種疾病是「違反自然」,那麼我們用高科技去醫人,阻止大自然淘汰病人的性命,又是否違反自然呢?

又例如,世上太多概念我們都當成天經地義,每個年代都有些類似的「天經地義」但是原來十分荒謬,例如清末洋鬼子的戰艦殺到中國海岸,村民見到鬼子佬的船用鐵做,回到村裡跟村民回報,大家笑說「傻佬!鐵又點會浮水呢?船梗係用木做架啦!」

************

22世紀藍皮書

除神秘之夜以外,另一個炒雜燴的獵奇節目,當中不乏對時事有批判。例如7月20日怒屌道德塔利班就聽得十分過癮。


************

NetLife 網絡生活

這是另一個網台「開台」的節目,未聽過,但係見到節目名稱都幾吸引,陣間聽

聽左,完全唔掂。個主持把聲厚講野慢,唔緊要,唔夠料是致命傷。聽佢分析iphone4,loop來loop去都係果兩三個point,大家離咪又遠,細聲,我明電台唔易做,不過水準真係未夠班,our radio水準高班d,my radio 整體水準都唔錯,製作又再高班d,商台製作最好,但係內容就輸幾條街,暫時見到的分佈就係咁。

沒有留言: