星期日, 11月 30, 2008

when I was 17, it was a very good year

17歲中學時代,某夜黑人跟暗戀的校花傾電話,當時校花柔情婉轉(聽語氣斷估)話:「我理想對像呀?我覺得25歲既男仔夠成熟...(下略)」

25歲時,一次上空姐朋友屋企吹水,唔知講緊乜,空姐當時答:「氣!男人梗係30歲先至係黃金時期啦!」(憑佢的說話斷估,黑人大概呻緊無女)

好,30歲,點知身邊的女仔一個二個痴埋d 四十幾歲的男人,今次黑人心諗:哼!再等我10年...

經過多年推敲,關鍵在於空姐朋友所講的黃金時期,黑人集中注意力在「時期」,正確的答案是「黃金」。沒有黃金,自然就沒有黃金時期,顯淺之至,對不?(it took me more than a decade to figure this out)

身邊不乏有心人打氣:你點可以咁諗架!好多女仔其實都唔貪錢,你睇下唔少女仔d男友事業上都係蛋散豆泥,所以你一定得既!(到底係鼓勵還是曲線話緊黑人係蛋散呢?)

總括得米的男人,如果唔係有錢,就係有其他條件。

到底其他條件係咩呢?總括十多年的經驗,總之就係黑人無的東西啦!

查實,我係一點幾撻落床,天光都未訓到,所以先寫埋d無聊野...

快d俾我訓啦 @_@

18 則留言:

Betty 說...

你好似结过婚哦, 甘点算无女吼?

匿名 說...

哦。

凱恩 說...

*離題*
1樓的發言真係驚人~

*正題*
同理,其實當年的校花係鐘意成熟,而唔係25歲…

ah-yun 說...

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

咩事啊!!! 我狂笑左好耐好耐!!!

頂﹐自我檢討下啦。

> 好多女仔其實都唔貪錢,你睇下唔少女仔d男友事業上都係蛋散豆泥

妹子膚淺愚見﹐你看得上既女子﹐又點會中意蛋散啊!!!!

其實是很矛盾的。

你近排渴呀!!! 祝福你!! :P

(又﹐*離題* x 2!!! 咩事啊?!! 唔該自我檢討 x 100!!)

xiao zhu 說...

係無聊嘢好真實,頂係真實嘢都係無聊呢? =P

匿名 說...

1樓的發言真係驚人~ x2

哈哈哈~

Elvis 說...

原來 blog 主結過婚架? 點解我唔知既......
你就衰啦, 結婚都唔請我

又, 我上blog 公開徵友都冇人so我啦
大家同病相憐, 係咁上下..........

黑人 說...

> 小瓶子

咩事?點解我都唔知新娘係邊個?
你唔好話我同伍姑娘結左婚...

> 讀食



> 凱恩

全面正解,當年佢喜歡手球隊一個外表成熟身型高大的男仔,正是全校入面最接近佢要求的類型

> 雲妹子

無計啦,我係蛋散,無人願揀
剛買了最新一集silent hill,平安夜用斧頭劈魔鬼女護士或者可以平衡一下我的心態

我都祝福你啊

> 燒豬

why so seriousssssssa ?

> sze



> Elvis

你咪好彩囉,我頭先睇完空姐Elaine 果個徵友啟示,果個男人俾人插到好慘啊,至少你咩事都無

有時用結果去証明一個前設都幾好笑既:如果個男人唔係有問題,佢點會3x歲都仲單身丫?

anf 說...

我都祝福你, 同埋我自己!

Hana 說...

睇到小瓶子留言有啲驚呀,睇到你答佢直情噴飯咁制,真係好有趣。

我都唔明點解有啲幾好嘅男仔(我識唔少)三十歲左右都係搵唔到女朋友,撓頭...

匿名 說...

hana:

一定是有啲問題嘅。你好心去幫吓手/口啦。哈﹗

Hana 說...

幫咩手/口先?撓頭?我唔制!呵呵!

Betty 說...

sorry, 可能记忆系统出现故障.....将D Blogger 搞乱, 甚至乎出现了将幻想之事变为记忆的一部分........

我都识唔少几好女仔三张几无男朋友哦.

C.M. 說...

>>如果唔係有錢,就係有其他條件

「膽」也。

匿名 說...

"when I was 17, it was a very good year "

其實我想知點解it was a very good year

黑人 說...

> anf

大家咁話

> hana

可能因為太多人覺得3x歲都無女友,一定有問題...

> 讀食

股市都有人咁諗:呢隻股唔會升既,如果真係會大升,老早被人追捧啦,後來真係升左先後悔

> 小瓶子

呢排ram 平,買返條幫補下啦

> CM

有好多野,唔係有膽就得既
有時你膽搏膽落晒力追,偏偏對手一出場就贏你

> 匿名

出自 Frank Sinatra 的歌曲,黑人頗喜歡聽,內容都有d似

高妹 說...

睇到小瓶子留言, 我都有d眼突, 黑人唔係電車男咩? 哈哈, 不過你既答案又真係幾妙.

女性一般都係比男性早熟, 基本上, 如果大家在同一年齡面, 通常好易覺得對方低b. 如果拍拖時好似無啦啦多左個仔俾自己湊, 又真係唔係幾過隱! 都唔係一定係講金既!
所以如果當你衣家30歲咁計, 找個廿零歲的女仔, 對方咪認為你成熟羅(不過唔保証你又會唔會嫌對方低b喎)

黑人 說...

> 高妹

嘿,宜家廿零歲的女仔原來鍾意返廿零歲的嫩齒男,黑人之前調查過,old too old, young too young