星期六, 7月 18, 2009

高水平藝術家和高水平觀眾



缺一不可,此片是一例証。

另,我只係在呢段片聽過Bobby McFerrin講人話,其餘時間佢都係唱d無意義的音節。
至截稿前有55個comment,唔鬧到悶都睇到悶了,暫轉一下話題。

11 則留言:

匿名 說...

如果Bobby McFerrin竟然唔知點解喺尖嘴或旺區哼番幾嘢,我諗應該會有人話:「嘩乜而家啲黑鬼殺到嚟呢度賣唱喇」,或間中有一兩位行人放低兩蚊。

如果佢喺大型商場哼歌仔,正常嚟講,五分鐘度,應該會有保安嘅同事嘅了解下情況.....

匿名 說...

我諗呢d觀眾叫做知音人吧,佢地唔係畀咗$xxx大洋就擺出一副「我俾咗錢,你就要serve我」嘅態度~
呢d觀眾o係香港真係好少有囉......

w

小瓶子 說...

你与塔的「暧昧」未完哦....甘快就闷啦.....哈哈哈哈哈....

匿名 說...

唔合格的護花使者

Hana 說...

原來你係唔睇我個博嘅 :(

http://hana-ox.blogspot.com/2009/02/bobby-mcferrin.html

五個月前推介過。

匿名 說...

看得出黑人對塔塔有意思喔!

H

小瓶子 說...

>>>看得出黑人對塔塔有意思喔!

其实我的短篇故事《暧昧》节录左许多黑人的心声, 黑人是否对塔有意思, 大家有目共睹.

黑人 說...

> 匿名
Bobby Mcferrin 唔需要自降身價來香港街頭獻唱吧。

之前MC Jin空有一腔熱誠,結果通街無人識佢,香港係亞洲盛事之都,街頭小醜駛理你?話知你紅遍北美rap界都一樣無面俾

> Hana

我有睇呀,不過無留言嗟 ~
24 hours Bach 我係古時候在明珠台看的,早幾日偶然醒起才找返出來吧

> 小瓶子

小瓶子你將我d文章斷章取義,肢離破碎加埋你自己創作炒埋一碟,我都由你

宜家講到好似憑呢幾篇野做証據,四圍唱要公審我咁,算咩意思?

好坦白講,唔好話鍾唔鍾意喇,我完全唔認同阿塔的價值觀,但我當佢係朋友先至寫咁多野。我唔信一個人既價值觀會咁易改變,亦都未必需要變,所以我講完想講的東西就算

小瓶子 說...

吓?

睇完我写D野, 唔会有人误会左架嘛?

我写番句:

以上故事纯粹虚构, 如有雷同, 实属巧合.

等大家明白啦.

小女子 說...

post 梳化飛人果段嘛 … 實在太好笑喇 …

xiao zhu 說...

Thanks for sharing this clip.