星期一, 1月 04, 2010

rainbow gala 4 打小報告





今次rainbow前太忙了,12月先後要考校內及校外的日文試,跟住接左個十分pk的客,幾乎係全天候地改佢地既野個幾星期,僅餘的時候又獻左俾 GVG Next,總之就無時間畫野。

其實都不是完全無貨出,草草地都畫左兩張,再之前想嘗試一張A2級數的海報,做research、試稿前後搞左幾晚,結果不如理想。

今次應該係收入最差的一屆,大家都太忙,尤其團長轉職做左老豆,連聚頭的機會都少。

今屆參加者比較少,人流都不多。主辦單位幾醒目,將cosplay表演台置於場中間,人流分佈較平均,古時候cosplayer在場內自由表演,加上一班龍友,非常阻街,影響漫畫攤的生意,後來改成河水不犯井水屈在一二角表演,今次叫做有一個較好的平衡。

Rainbow Gala比較新,人事鬥爭及不快經驗相對少,辦事沒那麼縛手縛腳。

場館有些老鬼,例如玩左差不多八、九年的PK square(PPKK)、以前插畫newsgroup的老鬼Cuson(咳神)、四百呎的陸sir伉儷等。

呢個年頭,仲夠膽畫漫畫的人,真係非常值得尊重!我自問好想畫,劇本都寫左兩三個,但係一怕長時間畫野果種孤獨感,平日工作上已經夠多了。二則好難持之以恆日復日抽二三小時作畫,尤其上左日文班之後時間更買少見少。有諗過應否考完N3之後就停止不讀(考N3仲要讀到下年)

anyways,放完假之後十萬個債主追殺,清左d工作債再算。

3 則留言:

Betty 說...

停左唔读会唔记得D野哦... 都系继续读啦...

黑人 說...

希望可以學到讀得懂日文書
咁樣可以讀的範疇就會大大增加

至於讀寫就難d,日常生活唔會有機會

Betty 說...

去日本郊区住两年, 搵D 乡下人倾计可唔可行呢?