星期五, 4月 23, 2010

下一套期待的3D電影

記憶中,上畫時老豆唔肯買票看呢套電影。我見到d laser人同埋wireframe grid覺得不知幾型。
老豆的口供是:當時佢依我買票入場,但係我不斷喊悶問d機械人在邊度,結果佢要帶我離場以免煩到人

South Park 有一集講facebook (you have 0 friends),入面就係玩呢套電影。

1982原版



新版trailer

2 則留言:

wildcard 說...

Yeah, really looking forward to this one. Hope it won't be a let down to the original !!!

黑人 說...

我都希望唔會變成另一套clash of the titans

宜家d 戲特技好左但係氣勢差晒,都唔知點解