星期一, 5月 31, 2010

積存自家拍

******************************




各廣告商都在爭取骨膠原話語權,何謂話語權?看看上面三個廣告就知道。
你覺得誰最有權威?(上面只有model,沒有model answer)

********************************************
其他無聊相


獸血沸騰:
人獸交。戰世界

小農社會的生育方式是:生左五個細路,餓死四個都仲有一個保血脈,此廣告印證小農DNA思維。攝於理大行人隧道。


丫頂,我記得好似都有一兩次幫襯過,証明香港人買野唔睇清楚,俾人串無知就真係無知,繼續幫襯。


誰說老蘭很shallow?燈紅酒綠中的文化反動。

唔知係個客蠢,還是AD 屎,乍望好似冷氣機噴左隻怪出黎咁,跟住又要補鑊加返幾個「吸」字。


近年少數玩type玩得清新既廣告。不過幾舊雲同埋d 扭紋柴字是敗筆。

任何女生被呢間公司endorse 都應該唔係幾老黎,留意綠圈所示。




誰說老美愛原創?外星51,集合巴斯光年同埋史力加元素,仲唔殺晒!?(麻煩有睇過此戲的朋友幫忙解畫,是否純粹反串?)

我唔會去買飛睇,但會支持呢張poster。雖然我覺得d 間字稍為over些少,整體是佳作。


7 則留言:

Betty 說...

骨膠原: 我中意第一幅.

外星51: 唔明......

說...

>小農社會的生育方式是:生左五個細路,餓死四個都仲有一個保血脈,此廣告印證小農DNA思維。

呢個唔明你講咩

黑人 說...

> 小瓶

你無睇史力加同埋toy story 就唔會明了...


> 米

你見個ad 入面有幾多個product?
佢地個諗法就係拋晒所有貨出黎,就算最大件貨hit 你唔中,仲有其餘三四件有機會sell你

不過廣告唔同農村生BB,廣告咁多product的話,係會全家一齊夭折,我用秒半睇你唔明,就會完全ignore 兼忘記

浪子m: 說...

學到野~

塞米一條揚陸轟炸機 說...

扒王之王果張我get唔到......

我都幾鐘意最尾果張,問題是個pattern太搶,D字反而睇唔到 (定係影相時光暗問題?)

副題應該間埋佢至係嘛,就算唔間,起碼揀返serif type丫應該。

神心 說...

女生被叫作扒王相信幾靚都打左折扣

mic 說...

我好中意睇你戈BLOG, SUPPORT 你繼續UPDATE!