星期日, 2月 11, 2007

衝刺一輪又一輪

最近係咁通宵搏殺,新account,大牌子客,錢唔justify 都接左返來先

做完都算大開眼界,見識到一件事,原來可以由簡單變成超複雜。我唔知上手個programmer 到底想保障自己,還是識少少扮晒野 (又或者兩樣都有d)。總之佢用左最複雜的方法去做十分簡單的事。打個比喻,由page A 去page B 就好似扭一下門把,開門,完事。經過佢扭曲之下,度門加左三把鎖,鎖匙亦被拆成四五份,散落在不同地方。

開始時我跟partner 都覺得可能係大行家encrypt 自己d 野,做做下越來越唔對路,因為呢d 唔似encryption,各program既開關制電源通去邊根本就隨機接駁,就算事主本人隔一年睇下件事,佢都一樣死。難怪佢潛晒水。若果想保障自己,明顯地就做不到(已經失左個客),頂多只能玩死下家(我)。以佛緣角度分析,我前世梗係害得佢好慘,今世佢來算帳了。

呢輪搏得太盡,我已經有成個幾月無乜點正常訓過。尤其對上三個星期,先係馬拉松式挨夜做video,再係病到九彩,剛剛好返就接單咁樣的蘇州c 。長期唔夠訓,會引致肥胖以及記憶力嚴重衰退 (還有一籃子健康問題),我不是血酬designer,下星期要回復正常作息。

前輩教落,出來做事要廣結善緣。但最近一次被人過橋抽板,朋友都冇得做。廣結善緣恐怕要換成「相金先惠」。甚麼時候幫人,是門十分高深的學問。

沒有留言: