星期四, 9月 04, 2008

Batman亦有知心友

除左讚Heath Ledger 演技好之外,好似無乜人提過小丑跟batman亦敵亦友的關係。

話說batman有個數佬伙記想揭老細底牌,向摩根費曼跳草裙舞不遂,鬧到上電視台,當時batman確實離死期不遠矣 (見光死是也),因為batman可以著草,但背後的Wayne Enterprise無得走,如果資產被法院凍結,無錢的batman 會如何呢?

Bruce Wayne係知名公眾人物,身份曝光後要藏身就極難。所以,如果小丑要殺batman,只須唔出聲剝花生等睇戲,望住batman被警方塔走,基本上已經可以出credits roll 散場,然後等拍下集 Joker The Demonic Knight。

小丑當時作出一個影響佢一生的重大決定:打去電視台邀請全城觀眾參與齊殺數佬有獎遊戲,當所有觀眾落手落腳想造低數佬贏巨獎時,再無人關心到底batman係邊個。

小丑知否batman真正身份?當然知,被拷問時佢講左一句:「最初我都以為Harvey Dent係batman,你知啦,你地兩個都咁鍾意Rachel。」

記得以前有個連環變態殺手,間中會專登留d 線索俾警方,甚至會自己報警、寫字條希望有人見到然後阻止佢,但同時又會拼命逃走。如果小丑要殺batman 稱霸高咸市,基本上佢大把機會,除左揭batman底牌,Bruce Wayne 行蹤其實不難追查(大把狗仔隊幫你手捕佢),要落毒放炸彈都唔難。偏偏每次快將得手時就讓個位俾batman發圍,會唔會係同一心態呢?

3 則留言:

凱恩 說...

可能小丑根本唔係想win the game。

Lyviuz 說...

路過的. 你好.

"小丑知否batman真正身份?當然知,被拷問時佢講左一句:「最初我都以為Harvey Dent係batman,你知啦,你地兩個都咁鍾意Rachel。」"

其實小丑應該唔知batman真正身份,佢知batman鐘意rachel係因為batman救過跌落樓的rachel.

黑人 說...

> 凱恩

我都覺,小丑根本係想死,以此証明全世界同佢一樣咁邪惡,只不過其他人偽善而已

> lyviuz

如果小丑查得到法官的地址以及前警務署長鍾意飲威士忌,佢知道batman 著緊rachel之後,要從rachel 開始查起不會太難。