星期日, 9月 07, 2008

苦差+鬼差

千辛萬苦好似又剷走左隻新毒(剝花生等多幾日就知)。前後兩次中毒,上網搵solution 幾乎清一色都係nod32 敗陣下來、nod 找不到這隻毒或者nod 剷不到毒之類。

似乎Eset 越做越出名,大多數寫病毒的黑客都以擊倒 nod 作為benchmark。

客觀些少講,頭一次中spyware,市面上大多數 anti-virus 都不擅應付這類東西,所以才有anti-spyware 應運而生。至於第二次中毒呢,其實nod 應付得到,但係...in the first place 既然裝了antivirus,點解都會領野呢?

順手wiki一下幾個知名的防毒軟件商名單,以前風光一時的Norton 淪為榜末:速度慢、更新慢、跟其他軟件有衝突、客服差、uninstall後殘留檔案及registry等等。Trend Micro搜毒率最低,McAfee有些常見病毒掃不到...似乎老字號防毒軟件公司都會老化放軟手腳?

榜首新貴卡巴斯基 (kaspersky) 是俄國貨,俄國是核原料和黑客之鄉,應該靠得住(笑)。

公司同事為了慳皮,一律採用免費的AVG 防毒,一般公司上網模式比較單純:大多是check email 查字典上google找圖片,頂多上上msn,似乎夠用。

另,換了心肝脾肺腎的desktop原來個腦中了毒,又要多買一份anti-virus,黑人通常下載古靈精怪東西,都係幫襯普京穩陣d。

************

整晚在公司scan-restart-以為無事-出alert-再scan-再reboot實在太奄悶,落街買左套彭氏兄弟07年的荷里活片「鬼差」(The Messengers)。

認真睇左15分鐘,大橋普通到不得了,老豆老母例牌唔信邪:咁辛苦買左間鬼屋來住,梗係要住到見到鬼先至抵返啦,死都唔搬,有人offer 買入價+15% 都唔制,原來外國人咁鍾意凶宅,大開眼界。

青春期女主角Jess跟父母不和,鬼怪例牌搞佢先,勝在搞完佢向父母告狀都無人理。尚有一個陰陽眼細佬,強項是識見鬼又唔怕黑,眾鬼識英雄重英雄,例牌唔搞佢。

剩餘節情均以2倍速飛來看,不知是否荷里活專蝦新人,搵個庸才做編劇,全片工工整整悶死人,唯一可取係彭氏兄弟傍住班庸才都可以做到日光日白鬧鬼,而且嚇得下人,並不易為。

飾演Jess的女演員 Kristen Stewart 賣相ok討好,靚得來有點神經質,可塑性高能正能邪,希望日後可以遇上好劇本啦!

爛番茄網有一句影評講得極中:呢套片係HSL- Horror as Secondary Language,入門級,十零歲未睇過鬼片的少男少女,可以一看,乘機攬下挨下。

5 則留言:

匿名 說...

>十零歲未睇過鬼片的少男少女,可以一看,乘機攬下挨下。

成日唔明咁多戲,點解要選鬼片,俾錢嚇自己。
哈哈...原來鬼片的功用係咁,真係應該睇多d,練大膽d。

小女子 說...

NOD 好鬼煩,成日 update 個 code ... 好彩小女子 d 師兄定期就有一堆過我慢慢用 ...

kaspersky 聽 d 師兄講,一 block 就可以連上網都 block 埋 ... 到時上唔到某 d website 又係煩 ...

黑人 說...

> 匿名

少男少女看鬼片為乜,你真係宜家先知?

> 小女子

嘿?咁即係無個好?我部desktop 個antivirus無著落咯

塞米一條揚陸轟炸機 說...

唔係喎,卡巴飛機我一直用緊,無事喎...我覺得係network setting果度無set好,所以有D人連skype MSN都上唔到。

卡巴飛機一個拉神好似賣百零二百,抵得過。

匿名 說...

> 匿名
少男少女看鬼片為乜,你真係宜家先知?


係。
本住俾錢嚇自己係「傻事」嘅諗法,我真係很少很少睇鬼片。