星期日, 11月 23, 2008

Red alert 3



等了7年之久,electronic arts 終於又有新作。對比起 Blizzard 公司的3D 動畫,EA一向沿用真人演出交待劇情,曾經有不少出名的甘草都參與演出如皇者之劍的蛇皇 James Earl Jones。今集陣容更加鼎盛,認得的有star trek 第一代的黃臉孔George Takei、Congo 入面的Tim Curry 、性感中女Kelly Hu、prison break 入面的意大利頭子 Peter Stormare、wish master 入面飾演邪惡燈神的Andrew Divoff、Spiderman 的報館總編JK Simmons、Ronin 入面的特務頭子Jonathan Pryce、American got talent 的評判David Hasselhoff (還有一大揪認得但唔知邊度見過的演員同埋有職業格鬥家以及運動員),總之budget 比上集高得多。

始終遊戲的過場短片無法跟一套電影相比,大多數都係演員+少少真場景再加大量cgi 搭救,所以d 演員都hea hea 地,例如飾演日本天皇的George Takei 有一幕在寫字,一睇就知支毛筆無墨,同埋睇佢執筆就知天皇係唔識字的。

JK Simmons 飾演冷戰年代的美國總統非常入型入格,擺到明係誇張,反而襯晒RA 系列的風格。遊戲進行時無論你選擇盟軍、蘇共抑或皇軍,一律有美女通訊員匯報戰場狀況,蘇共出波霸,盟軍有腿后,鍾意熟女的話皇軍都有照應,中晒全球電車男的死穴。

RA 即時策略系列複雜程度都算數一數二,極之講求各兵種的生剋配搭。三大勢力均有自己一套打法,例如蘇聯以重裝甲重火力見長,盟軍則擅長空軍轟炸 hit & run,皇軍的戰法屬一鼓作氣衝鋒形。今集不能像舊式遊戲般大量生產一款「終極兵器」就完事,即使巨型航母都需要防空火力掩護,同時需要巡洋艦護航應付近距離的敵人。以為人海戰術必勝嗎?RA 系列的步兵會被敵方車輛輾死,即使訓練50個大兵都可能被一輛小坦克輾平,但坦克車的大炮打人又不太有效,新手要適應各種限制有時都幾overwhelming。

今年正值大選年,RA3 的宣傳都不乏政治意味,故事入面的美國總統President Ackerman 對蘇共採取超強硬立場,其競選短片搞笑得黎又暗捧緊黑人總統喎!

以遊戲計,RA3 屬高水準作品,但係當中的政治意識能否在大陸市場通行呢?因為有一條timeline 係日本皇軍征服全球喎,任何身體力行的愛國糞青見到肯定抗議,故事完全無提過中國,唔知下一集唔會搵來玩?至今就未見過俄羅斯抗議遊戲醜化蘇共,日本都好似無乜問題,搵中國來玩肯定麻煩多多,始終一個民族自尊未成熟的國家,多講多錯,不講不錯...

黑人最喜歡是今集的主題曲,似足蘇共年代紅軍進行曲,遊戲選單的背景專登模仿蘇共年代宣傳品的futurism 風格,襯起來認真一絕!

1 則留言:

宇宙人 說...

盟軍個通訊員 Gemma Atkinson好似係內衣名模, 直頭要 J 多佢幾穫 tim ar ~