星期一, 2月 02, 2009

宅男之逆襲

Social Gathering 中,新手常犯錯誤包括

1/ 怕醜(淆底)
2/ 等人撩傾計
3/ 只渴望與合眼緣的異性交談
4/ 不懂得如何展開有趣的話題
5/ 自覺包裝不夠吸引
6/ 認為在場參與人士的最終目的不是錢便是性.

任何認同兩項或以上的人,我敢保証他們一定是躲在角落喊悶的一群...

才女blogger的原文

身邊有不少宅男電車男中呢幾樣死穴,如果硬倔send 條link 叫佢地睇,就好似批死佢地唔掂咁,思前想後,不如post 選段以及網址於此,希望幫到有緣人搵返個友緣人啦!

拿,黑人都不是完全免疫,6點我中第5項,不過我通常係型男才子身邊既嘰嘰戰鬥員,插科打諢又一night,隔幾晚d女仔就分唔清邊隻嘰嘰先至係我,所以都無乜大礙。

就算唔信我,都信下呢位才女blogger,人地談笑用兵殺遍老蘭中外無敵手,寓娛樂於工作,在公在私都係掂既,俾佢點撥一招半式,好快就唔駛趕尾班電車返屋企...

8 則留言:

Hana 說...

>我中第5項,

>5/ 自覺包裝不夠吸引

嗱嗱嗱,學阿素顏妹話齋,冇相冇解傾,証明!証明...(嘰嘰叫囂中)

Betty 說...

我都系甘话, 快D 出相啦.

eric 說...

我都系甘话, 快D 出相啦 X2

C+ 說...

多謝晒你介紹我個blog, 今日click rate 巨增!感激不盡!

多謝你花時間讀我o既狗噏,但你如此抬舉我,我呢個港女只能夠求情講句 "耶~唔好玩喇”

又,快D 出相啦 x 3! =)

黑人 說...

嘩!救命!我拋左白毛巾 no contest 喇
唔好再追殺小弟了 T_T

匿名 說...

死火中左好多下
2 有小小, 都ng係好嚴重
4 就中曬
5 次次望鏡就覺得ng點

好喜歡o焦o焦戰鬥員 的這段廣告
以前覺得份工不好還可以轉工, 現在都不知道點搞好, 總不能一走了之

Elaine 說...

我中晒全部6項,好宅女呀 >.<

黑人 說...

> Jean

我相信大多數男人都可以透過失敗改進自己的社交技巧,唯獨不知自己有問題的人就無計。

Jean哥哥如發現自己中左幾項,是吉兆,快快改之 ~

> Elaine

果6 項只對新手適用,你問下C+有無6項老手常犯的錯誤啦...

我諗到其中一項,係「西口西面」。