星期一, 2月 16, 2009

減壓

懶,無twitter又無plurk:

- 唔算好忙,問題係d deadline經常一齊黎

- 菲傭放大假,三星期。屋企多左個八十幾歲的BB要湊,curious case, indeed

- 第一件事就係全屋無人識得用新果部洗衣機。(以前我在多倫多自住時會買送煮飯洗衣,問題係回港已有幾年無入廚房煮罐頭湯以外的東西,洗衫亦輪唔到我做)

- 第二件事,係菲傭臨走前偷左阿麻銀包d錢,又托詞向幾個家人袋左一個月額外人工

- 第三件事,都係菲傭既,原來佢臨走前幾個月吞pok吞得好緊要,原定每日幫阿麻量血壓,變成每個月量幾次,阿麻年紀大頭腦唔清楚,仲幫佢講好話話菲傭每日都有幫佢量,陣間都要睇下個血壓計點用,另加早一粒降血壓藥,中午還青丹,晚降膽固醇

- 要再商量下點處理個菲傭

- 遊行上左蘋果頭版,正。不過對件事無幫助,普遍的善信將遊行人士label為兩種人a.) 同志或同志之友 b.) 敵基督,under 呢兩個label,基本上講乜班信徒都唔會聽

- 無練過上落斜,昨晚練跑時小腿前方一條肌肉好冤,條氣夠10km,但對腳頂唔到。日後要重新plan過練跑路線,可能要試下搵一次玩柴灣斜

- 要早睡早起湊BB,以後不能再晝伏夜出

5 則留言:

匿名 說...

最近我都用左不少時間陪兩個姪子玩

匿名 說...

最近我都用左不少時間陪兩個姪子玩

凱恩 說...

做僱傭公司的朋友都說過菲傭普遍比較奸狡;下次可以考慮比較便宜的印傭。

黑人 說...

> Jean

陪半日已經累死,做老豆真係大檸樂

> 凱恩

好,謝謝提醒。

匿名 說...

我都聽講過印傭普遍單純少少, 如果唔止做家務而係要工人幫手照顧小孩/老人家, 真係要睇緊d

yuenyuen