星期三, 7月 29, 2009

2009年書展收穫





書展唔係買唔到好書,但係環境場合所限,不能用shopping的步伐,用pillaging 或looting的心態比較恰當,入場前已鎖定幾家店子,甚至大概已知道自己需要甚麼,所以一入去就掃掃掃。

當然,原先預定想買的因為時間及金錢的緣故都暫時買不到了。同行的designer 朋友一入到Nippon International 就發左神經,前後佢至少掃左5k書 & 雜誌,根本抬不走。

我勉強幫手抬,第二日就知死了,腰背舊患發作,行路起床都超辛苦...要花時間睇推拿再休息,咁又唔見一日,不復當年勇咯!

另外,圖中的空想科學教室是朋友送贈的東西,米搞兄你是不是想要?下次出黎俾你啦。

5 則留言:

說...

嘩,你真係知我心意!我一眼睇你張相都係見到呢本!!!!!

黑人 說...

呵呵...

咁幾時來個blogger 小聚呢?

Jean 說...

好可愛的床單

說...

小聚...真係要遲啲囉...近排呢,真係...

另,我啱啱買左watchman既VCD,睇完再同你傾

黑人 說...

> Jean

咁鍾意快d買返張自用啦

> 米搞

友說:「時間就像乳溝,要擠就總會有。」

你email我啦,人少少就返你腳頭在返工或屋企附近吃餐飯應該ok吧?(你住屯門大嶼山果d另計)