星期一, 8月 17, 2009

減肥

早兩日跟朋友吹水,友說:「假如肥胖是罪,你就是大罪人了。」

看到這篇文章,短話長說,唯有跳來讀。中心想法卻頗不錯,大意是多做運動也不能減肥。

為甚麼呢?原因是做完劇烈運動後,通常身心都有個補償機制,希望吃頓好的獎勵自己,結果支出大,收入也大,減不了多少肥肉,肥肉下的肌肉增大了,看起來甚至更胖。

其次,劇烈運動過後,通常在家都會休息,反而動得更少。

那麼做完運動再節食不就行了?事實上,節制食慾這個「動作」都需要能量,腦袋的意志力和肌肉一樣,都有give out的一刻,當意志力鬆馳下來就會反彈大吃大喝了。

****

就說我自己,上述情況講得頗中。游水跑步後,腦海常常想著要補償,肚子不斷餓,要分神節食又要工作,是非常吃力又不討好的事情。

那麼有甚麼解決辦法呢?文章提及「增加總運動量」的概念,即每天多些郁動,多散步,做些不太辛苦的運動,身體受的壓力不太大,那就不會挑動補償機制了,每天郁動多了,日子有功減肥效果可以很顯著。暫時嘗試每天加插1小時的散步以及少量運動,在星期五六這些日子才練跑,看看效果如何再向大家匯報吧。(現在體重是200 lbs...2 wks後再看看)

11 則留言:

說...

陳漢詩嗰時減肥係鎖埋自己响間屋度一個月...只得水同面包,包瘦

Betty 說...

>>>>假如肥胖是罪,你就是大罪人了

减肥不果一般原因都是意志力不坚定, man has free will, 所以减不到肥我会视之为罪人.

匿名 說...

(現在體重是200 lbs..) <-- 磅數是否對應高度?

我成日收叫人「瘦身」的電話,宜家有一招係乜都唔講住,只問「你有冇110磅?」

佢哋傻傻地...我110磅可能叫肥,因為我矮; 但係我好友五尺七寸如果得110磅,我要拉佢去醫院睇醫生喇!


-小星

Betty 說...

虽然黑人高, 睇落去系小肥, 唔系话好肥, 不过唔控制下, 好容易就变成郑则士甘样.......

都系徐锦江look 好D.....

Betty 說...

呢个样都OK型吖:http://ustbettylam.blogspot.com/2009/04/blog.html

cheryl 說...

係「孽」呀
7宗罪之一,你講嘅

Jean 說...

你是骨架大而已, 不算肥
180左右已經好正常

怒火眼睛 說...

我成日覺得, 你外型會好似cityhunter 個海怪 :)

Jean 說...

怒火: 你點知ga?

怒火眼睛 說...

jean, 未見過黑人架我, 但佢話似阿y, 張公仔相啦, 又六尺高, 咁...咪即係海怪咁款囉.

黑人 說...

> 米搞

我最瘦果陣,每日在多倫多過隱士生活
每餐只係白飯煎蛋一至兩隻加炒菜一碟
然後每日做30下掌上壓再加90下situp
宜家邊可以咁樣閉關呢...

> 小瓶子

看來我都係落硬地獄了

> cheryl

七宗罪之一果個係暴食 gluttony
我胃口其實好平常

> 小星

你答佢有丫嘛,睇佢點講
telesales 不嬲都係亂咁黎

> Jean

我就係比標準重左20 磅囉

> 怒火

有機會見既,快d叫米搞來一次網聚啦