星期二, 3月 04, 2008

蒲頭

最近忙的程度是平均兩天才回家洗澡睡覺一次,不是用來炫耀或扮可憐,工作量真的很多,有時是放心不下,不敢休息,結果在公司有一下沒一下的工作,若果睡足了才工作效率應會更好,但工作積壓,又如何睡得安穩?

一位同行的前輩急病入院,病情不輕且餘下的日子可能不長,前輩一向不煙不酒,奈何上有殘年高堂,下顧黃口小兒,終年奔波,勞碌成疾。在院見到他有如渣古般插住兩條喉,心中一寒。如果黑人自知大限將至又會如何?再一次想起耶教的謝飯儀式,原意就是提醒自己每一頓飯以及人生的各種理所當然並非必然。

明知必死而行,是為死士。那麼職場上,到底有幾多死士?

工作上偶爾遇上了初出道時的自己:血氣躁動、口沒遮攔、眼高手低,終於明白為何當年前輩們只是微笑不語 (十年後這句話可能繼續適用),誰也不知今日的黃毛小子明日會如何,微笑讓路,也許是明智之舉。

又,前輩入院一事,令黑人想起投資要保值,最好還是不要買樓,舊樓只會不斷跌價,有急事要放盤也不易。

上年聽從家父忠告買的基金(匯豐紅籌+越南),手續行政費用千餘大洋,擺了一整年結算卻倒跌幾十元,今年還要依約加注,真不划算,到底應否cut單?要進取,自己買股票手續費更平也更靈活,要長線要穩陣買2800 不是更好嗎?再穩陣d開人民幣戶口也不錯吧,自問完全不懂外國market,買甚麼印度越南星馬泰阿富汗,真的任得個agent 9 up。

比較期待agent 有甚麼創意解釋「er... 就咁既,因為今年拉尼娜,流年屬大水年,香港庫房水浸,中國雪災...所以er...你俾d耐性...下年旺火,個市應該撻返著架喇。」

終於有單project 告一段落,相片大部份是自己跟家父一起郊遊時影的。整個design主要是實驗全畫面layout,現在看來又不滿意,每一頁的細位本來應該可以做得更好。

14 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 說...

個人覺得D相片(photo page)用埋fade in effect會更好~~

前陣子打電話想問你的pitching如何,沒人聽,想必是你太忙了,現在還有接手嗎?


P.S. : 欠你一餐飯,找天我們吃一餐吧。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

個人覺得D相片(photo page)用埋fade in effect會更好~~

前陣子打電話想問你的pitching如何,沒人聽,想必是你太忙了,現在還有接手嗎?


P.S. : 欠你一餐飯,找天我們吃一餐吧。

匿名 說...

wa i wanna go there
so nice!

et

Elvis 說...

咪搏咁盡啊

黑人 說...

> 塞米

其實係fade in effect 黎架
不過個script 寫得唔好,preload 下一張的時候就同時fade 走左current 果張

你第時路過銅鑼灣打個電話俾我囉

> et

烏蛟騰風景不錯的,又易走,有機會組團去吧!


> elvis

我都驚搏出病來
大家都保重啦

說...

係,小心身體最緊要~

工作,量力而為就算啦~

黑人 說...

> 米搞

你都保重啦,流感季
你唔保自己都為左米B女 ~

M 說...

Hi, TK, this is my 2nd comment in your blog, previous one should be about "regret gauge"~

Just visited your project,
It's such a great one, though you may not agree with that =w=
I love your 'panorama' the most !
(probably I'm just a noob in designing...)

if visiting the web of your project, 1/4 of the photo will only be viewed for wide screen like mine... I guess this should be considered as there so many wide screen in the market~

hope you'll get your work done quickly and take a rest afterwards
like the chinese saying "breathe even you're being hanged"~!

Carole 說...

好ar
應該無行過呢頭
昨日行咗市區relax版
灣仔-->香港仔

黑人 說...

> m

我都唔知市面有幾多wide screen,下次有機會我測試下先! thx !

同埋個script 應該會自動detect screen res 然後自動拉到全畫面的

> carole

有幾relax? 我呢排剛剛忙完一個loop,又要重新適應返d 時差。

Carole 說...

relax者
行得嗰一個半小時
我忙到一頭煙
因為有新idea
新搞作
life is always wonderful!!

Carole 說...

係喎
等你
約埋三點 仲有其他朋友仔
去行下

行山行山
唔駛fly
可以weekweek去行山

黑人 說...

> carole

我應該好快得閒,睇下其他人點啦 ~ 嘿!

Carole 說...

yeah!
小妹先行謝過

喂去睇chanel mobile art
成個presentation好impressive
部份裝置mama
但係整個exhibition的概念好正
佢係一個一個咁放你入去

又嗰日我後面
有一對情侶
佢地無聽大會指示
係度玩囉
阻住我enjoy

如果唔係要respect場合
一定駡死佢

我同都妹妹
同埋成班fd一齊去la
但係都係一個一個行
頂! 都唔知佢地係邊x度去咗faa個site報名
都無人識佢地ge