星期四, 3月 06, 2008

流年 (二)

流年說:

1. 小弟今年會忙到飛起 --- 中
2. 有$賺,不過散財亦快 --- 中
3. 有桃花,但無枝好 --- 中

且講講第三點。
話說,早前有些不明來歷的網民 add 了小弟,都是開羅的十五六歲妹妹仔(汗),當時黑人通頂趕緊貨,反正一個人在公司淒淒慘慘冷冷戚戚,不妨邊做邊吹水。講到小弟是中國人,例牌問你識唔識李小龍?識唔識成龍?(真係幾奇,住美國咪識埋一大票明星?)
可惜黑人對埃及名人的認識只限於Imhotep 同埋Narmer,無得懶熟咁問佢又識唔識呢兩位人兄。

講完名人,下一句就係:「你幾時黎開羅?」
「得閒就會考慮下。」(講真的,反正小弟也喜歡熱的地方。)
「係呢,你咁大個,點解未結婚生仔?」
「.....」(真係唔知點答你)
「我地埃及人三十歲就一定結婚架喇。」
為了岔開話題,就明知故問回教徒係咪可以娶四個老婆?女人又可唔可以有四個老公?
限於英文水平,妹妹仔講左三幅被,都講不出一個所以然。

賞味期限已過,之後就無乜往來了。

******

之後,又有一個識左幾年但無乜往來的女性朋友突然不斷約黑人出街。
唔知佢係咪為左搵野來講,講埋d 無聊又令人無癮的東西:
「點解你咁肥架,唔操fit d?」
「點解你d 衫咁無taste 架,成個阿叔咁。」
「點解你咁多野做架,無晒人生樂趣。」
「點解你甩晒d頭髮既?咁後生就甩晒喇?未老先衰喎。」
「點解咁耐都無拖拍呀你,唔得架喎。」

查實呢,我唔係特別大方或者小氣,若果批評係有point或者好笑既,都無乜所謂。有時我都會笑自己光頭或者肥到出「男乳」用來破冰,不過全場都用呢d 做開場白,悶唔悶d呀?

咁即係話俾我聽,除左挑剔小弟的缺點之外,你就無任何話題可以講。無論係做朋友還是拍拖,都會好悶囉!而且由朝到晚俾人嫌東嫌西呢,我又真係好反感既,或者係我唔擅長同呢類人相處啦。

賞味期限已過,之後就無乜往來了 x 2

14 則留言:

說...

第一個,可能係一個男人set up既局泥”困”你...如果你落叠.到左開羅就會有大隻佬來招呼你...

第二個,我都識啲咁既女仔喎...不過係發生响廿歲頭當我重有好多時間既時候囉..呢啲人,都係純粹悶,想揾人陪啫...

匿名 說...

第二個,除了講d無聊又令人無癮的,都應該有講其他嘅...不過,批評或其他負面的說話,通常使人印象深和留存在記憶較長時間。到你回想這位女子時,便只記起她提到的"不好"說話。

今日先教完家長,如果鬧完一次小朋友,要讚番三次先可以cover。"讚賞" 又不能隨便一個字 "好"/"叻",要真摰和具體。否則小朋友對父母的印象只是惡或成日鬧人。

不過,講就容易,真係好多人唔識 "讚賞" 。我們有時會覺得有些行為或情感表現是“應該”的,便不懂欣賞,更不會"讚賞"。

萍水過客 說...

黑人兄,

會唔會個女, 想妳留意佢多 d, 有時女人會無端端"柴"吓你, 等你記得佢個噃 :))

過客

野蠻郡主 說...

我第一個感覺係…點解佢咁煩架!

其實你都唔係好肥咋嘛,大把男仔短頭髮,可能佢想同你講多d野,但又用錯topic罷,原諒佢啦!

我都試過n年前係icq,有個唔知邊到既中東定印度國家人話要娶我做老婆,仲話要脅持我返佢屋企呀!個時細個白痴都驚驚地,其實,佢係印度,點知我係香港住邊呀!後來好似太煩,block左佢喇!

ah-yun 說...

哇!! 好好笑呀!! 祝你今年桃花運多到擋不了!! :P

匿名 說...

有些起初都可以好投契, 但之後就平淡如水, 有些就相反, 試下無防, 加油 ^.^

Alvaro ilustrador 說...

Alvaro ilustrador!!

Gran sitio, me gusta mucho ver tu linea de dibujo.

Congratulations , i like your lineart....very stilized.

Visit my draws

www.ilustrador.tk

凱恩 說...

樓上位仁兄算唔算係桃花?

保重...=_=

黑人 說...

> 米搞

唔講又唔覺,果幾個女仔一齊add我,咁有組織性,話唔定真係天仙局!

第二個,我都估唔到佢想點,但我自己就唔想再有d咩發生了。

> 匿名

唔係無其他,九成都係單向查家宅。以前某怒插乜乜的blogger講過,這是一種jobsdb 式的screening

小弟對此女的印象,就係要求多多,麻麻煩煩。

> 過客

你咁講,都中中地,佢成功左喇!
佢已經留下幾深刻的負面印象。

> 群主

所以我先至覺得,佢係無野好講,先至R 咁既野出來講。

我好怕女仔無話題的。講下之前睇過邊套戲都好丫?既然講到我無晒生活咁苦悶,tell me a story。

印度人係好鍾意對d香港女仔話拐佢地返印度結婚,唔知點解十個有六七個都係咁!

> 雲妹子

桃花運有無得bill transfer 架?我過俾你丫,好無?我呢期銀根缺,桃花運越多,越洗錢。

> kathy

淡如水又好,濃如血都好,順其自然,無謂勉強啦。

> Alvaro ilustrador

gracias! I like your artworks too.

> 凱恩

應該唔算吧... (汗)
thx thx

Carole 說...

不如講下2
我呢成日比人話財來財去嫁
等我睇下有冇得學下

btw,前幾日約咗個agent
講講下
佢又好似你咁
話識好少人聽我地講嗰d bands/singers
我地明明係同一個generation
無理由會咁
(佢係queen queen 同queen 咁)

黑人 說...

> carole

我都係睇果d 乜乜物物流年運程咋,半桶水都冇

香港地d 人聽歌可能比較一體化,異類佔人口比例真係好少

Carole 說...

我諗我個流年的sicksicksick
呢個week係食唔到野

係ar
呢排我成日係cwb出沒
昨日傾到成9時

Carole 說...

唔怪得我叫自己et
身邊的人都係
(由小學開始)

黑人 說...

> carole

你在cwb 無聊的話就call 我啦
我日日都係響果頭磨