星期六, 10月 31, 2009

回港發展

朋友問應否回港發展,我答 a very big no

香港除了夜生活比較方便之外,整體的quality of life必然下降,因為香港人的氛圍是怨憤:怨政府、地產商、政棍甚至抱怨其他人在抱怨,總之在香港生活,每天都有很大部份的時間精神用來抱怨或者接觸外來的怨氣,另一種氛圍是緩慢但肯定的絕望,每天我們看著自己的優勢慢慢被超越,沒有對策。

另外,之前的工作經驗就算不被write off都打折扣,人工肯定少一大截 (朋友是做船務及文書相關的工作) 打折扣後的人工要交租生活,日子會很拮据。

在美加,最忙的事情是想法子kill time,心情輕鬆得多。

朋友說,留在美國,很寂寞。

一把年紀回港從新開始,很難識到新的交心友。

想找港人男友,無疑機會必然較美國多,但競爭同樣非常大,有妹妹仔、同齡參賽者以及北方佳麗,七除八扣,機會不比美國好。

至於寂寞,30歲後,同齡的香港朋友成家立室、生小孩,要麼工作忙得吃緊,大家相距只是一兩小時車程,但半年未必見一次,豈不是更寂寞?

反正朋友在美國生活開始穩定,先站穩陣腳,再想法子都不遲。

6 則留言:

ah-yun 說...

我唔明點解D人成日話美加悶。我覺得呢度好千萬倍。我成日都有好多野想做﹐只是沒有時間。

寂寞唔係在於個地方的。係在於那個人。

匿名 說...

does your friend consider go back to China? will you give her this suggestion?

Ben

黑人 說...

> 雲妹子

對,看你在美國咁鬼開心就知啦

> Ben

提過,佢不想返內地住
在美國又不願識鬼佬
其實佢個心無離開過十年前的香港
但香港變了

Elvis 說...

同你講起應唔應該回港發展既

仲有我

黑人 說...

> E

算吧啦你,風涼水冷唔好返黎
唔好俾d所謂孝心家庭乜乜物物影響到

返到黎無前途唔開心,就是不孝
至於你其他的問題就煩少少

** 飛雪素素 ** 說...

I would say NO too. I went back to HK for 2 years and I wasn't happier.